זוכרים שליאורה סיפרה לכם על בת הזוג של ננסי ברנדס, שאותה טרח להסתיר, לילך רוטמן? אז מתברר שלאחרונה היא נראתה בחברתו של סלב קצה אחר, אריק סיני.

רוטמן, לי ולך?

"אין תגובה".


והאקס, שהוציא פתווה נגד ליאורה, נראה יותר ויותר צמוד לאקסית שלו צ'רסלה.

ננסי וצ'רסלה (צילום: רפי דלויה)
ננסי וצ'רסלה (צילום: רפי דלויה)

>בימים אלו מלהק קובי מחט שחקנים לסרטו החדש, המשך לסרט "ג׳סטה", שייקרא "עד הקצה". לצד השחקנים הראשיים, און רפאלי ונאיה פדרמן, הגיעו לאודישן: אביה מלכה, מריה דומארק, אריאל מורטמן, אבל רק אחת התקבלה - גילי איצקוביץ' מ"כדברא". מהבנים באו דין מירושניקוב, אור טרגן ויונתן וילוז׳ני, אך התקבל דווקא ליעוז הרוש האלמוני.

>מותג התיקים הבינלאומי קיפלינג משתף פעולה עם מעצבי אופנה ישראלים מובילים, שעיצבו תיק של המותג בהשראתם כתרומה ל"רוח נשית". נטלו חלק: שרון טל לבית האופנה משכית עם אביה מלכה ודני מזרחי.

>ונסיים בסיפור מהתחת. מי אמר שכפר סבא היא עיר שינה משעממת? חברת מועצת העיר מסיעת מרצ, פליאה קטנר, העלתה פוסט נועז בפייסבוק ובו היא מזמינה נשים למצעד השרמוטות שייערך ב–4 במאי השנה. היא צירפה לקינוח תמונה נועזת שלה בעירום, עם הכיתוב השובב: "מה הייתי עושה לתחת הזה". דברי ההסבר שלה: "שוב הזמן הזה בשנה שהתחת שלי מרביץ נוכחות, כאילו לא מספיקים לו ימי השנה האחרים. בקיצור, צעדת השרמוטות תל אביב–יפו. תכינו את קרם השיזוף! (נו, כי בקודמת נשרפתי, אז לומדת מהטעויות)".

פליאה, אני בהלם. לא השארת לי מילים.

"מה זאת אומרת? זה נורא ברור. עשיתי שיתוף לפוסט של הצעדה ובפוסט הזה יש טקסט שלם שצמוד לתמונה והוא מבהיר את הדברים מצוין. נא לא להוציא את התמונה הזו מהקשרה ולא לבצע בה שימוש מבזה. פרסום התמונה ללא הטקסט המתאים - משפיל ומבזה. תודה".