ימים ספורים עברו מאז שסרטון בו הזמרת עדן בן זקן נראית עירומה כשהיא מודדת בגדי ים בחנות "בבנהוט" הופץ ברשת ועכשיו מגיעה התגובה הרשמית של הזמרת, באמצעות מכתב שהעבירה התראה לפני תביעה לדוגמנית נטע אלחמיסטר ושותפתה נועה בני, בעלות החנות ודורשת לקבל מענה לשאלות חשובות. 

במכתב שנשלח על ידי עורך הדין גיא אופיר המייצג את בן זקן, מתברר כי בעלות החנות לא שיתפו פעולה עם עורך הדין ושאלות רבות נותרו באוויר: מדוע המקום צולם במצלמת HD צבעונית, נשמר במשך חודשים רבים ואף נערך. אבל יותר מכל, אם "נפרץ השרת", באיזה שרת מדובר? היכן הוא נמצא? למי הייתה גישה אליו?

עוד לא עשיתם לנו לייק? לחצו, היכנסו לעמוד האינסטגרם של TMI והישארו מעודכנים


לא נעים. צילום מסך
לא נעים. צילום מסך

לנוכח כך נכתב כי "המסקנה היא שחוסר שיתוף הפעולה ושלל תהיות שנותרו ללא מענה מצדכן, בן זקן מסיקה שהנכן עומדות, ביחד ולחוד, עם פרסום הסרטון והפצתו, וגרסתכן אינה אמת". עוד נכתב כי בן זקן זכתה לשיתוף פעולה גדול יותר מהפלטפורמות הבינלאומיות כמו וואטסאפ, גוגל, פייסבוק ועוד, מאשר מנטע אלחמיסטר ונועה בני.

"עצם הצילום בסתר והובלת בן זקן לצורך החלפת בגדים אל חדר מצולם מהווה בפני עצמה התנהלות חמורה ביותר ואף זדונית, שלכם ושל עובדיכם". בשל כך, בן זקן ונציגיה מזהירים כי לא יסתפקו בהליכים אזרחיים נגד אלחמיסטר ובני, אלא גם בערכאות פליליות. "בכוונתי להמליץ למרשתי לפעול נגדכם בהליך קובלנה פלילית פרטית ובמסגרתה לעתור להטלת עונש מאסר בפועל".

משי אביטל, המנהל של נטע אלחמיסטר נמסר: "מאוד כואב המקרה המצער הזה אבל לא ברור לי למה צריך לנהל אותו דרך התקשרות ולמה אנחנו שומעים על מכתב דרך התקשורת עוד לפני שהוא נמסר לנו ובעיקר למה השם נטע מוביל כל כתבה וכתבה בנושא הרי ברור שאין לה נגיעה אישית בנושא. כבעלת החנות היא תקח אחריות מלאה ברגע שנדע מה באמת קרה. העניין נמצא כאמור בבדיקה של משטרת ישראל שעושה עבודת קודש ואנחנו נגיב בזמן הנכון במקום הנכון ונגיב בהתאם".

מסובכת. נטע אלחמיסטר (צילום: רפי דלויה)
מסובכת. נטע אלחמיסטר (צילום: רפי דלויה)

עם הארוס שוקי ביטון (צילום: אלוני מור)
עם הארוס שוקי ביטון (צילום: אלוני מור)