אייל גולן היה אמור להתארח בשלישי השבוע בתוכנית "הביצה" עם אדם סרור באולפן של וואלה. 24 שעות לפני הראיון, אחרי שהכל נסגר, הודיע גולן שהוא מוכן לענות על כל השאלות מלבד על אלו המתייחסות לפרשת הקטינות ואבא דני. גם אחרי אין ספור שיחות הבהיר גולן שאם בוואלה לא יכבדו את הבקשה, הוא יפוצץ את הראיון. בסוף הכל בוטל לאחר שבוואלה התעקשו שלא להיכנע לתכתיב הזה של גולן. מליאם הפקות נמסר: ״אין תגובה״.

אייל גולן (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: אינסטגרם)

>רביעי שעבר, יובל בנאי ושלומי ברכה התראיינו, ביחד ולחוד, עם "הילדים של קסטרו" (ילדים שנבחרו בשל כישרונם המוזיקלי או בריקוד להשתתפות בקמפיין).



>בשבוע שעבר התקיים אירוע חשיפת הקמפיין הרשמי של המועמד לראשות מרצ אימרי קלמן. לאירוע הגיעו למעלה ממאה תומכים, ביניהם אוהד חיטמן, דפני ליף, אבי דבוש ועוד. את הערב פתח שי גבסו בשיר שהקדיש למסעו של בן הזוג לשעבר.

>השחקן אושרי כהן הגיע להיפרד ממבנה תיאטרון בית ליסין המיתולוגי בתל אביב רגע לפני שהוא נהרס לטובת מגדל מגורים שיישא את שמו. במהלך הסיור במקום סיפר כהן שבגיל 12 עשה את כל הדרך מביתו בלוד על מנת לצפות בהצגה בתיאטרון ברחוב ויצמן.

אושרי כהן (צילום: איציק בירן)
אושרי כהן (צילום: איציק בירן)

>איש העסקים ומתווך הנדל"ן מרצ'לו אינצ'ליני יזם קמפיין ארצי לעידוד אימוץ כלבים עזובים בהשקעה של כ–500 אלף שקל. מטרתו של אינצ'ליני היא שהקמפיין יביא לאימוץ אלפי כלבים עזובים מתוך 100 אלף כלבים שלרובם לא מוצאים בית חם. 

מרצ'לו אינצ'ליני (צילום: מורג ביטון)
מרצ'לו אינצ'ליני (צילום: מורג ביטון)