אחד הקוראים הנאמנים של עיתון "הארץ", ויש כאלה שטוענים שאולי המו"ל הבא, רוני שוקן, מרבה לתקוף לאחרונה את עיתון האב. לדוגמה, הוא צייץ בטוויטר: "'הארץ' מחליט להמשיך בקו הלא מקצועי".

עמוס שוקן, בן גידלת ורוממת?

"אני אצטט לך את עורך 'מעריב' דורון כהן, שכתב השבוע: 'תמיד אהבתי את רוני שוקן, עוד כשבא לעבוד בגיל 12 במדור הספורט של 'הארץ'. הילד ענק!'".


רוני שוקן, כבוד האב נרמס?

"היי ליאורה, 'הארץ' שגה לדעתי כשפרסם כמה אייטמים שנכתבו ונערכו לא מספיק במקצועיות. אף עיתון לא מושלם, אבל כפי שהוכח מהרפורמה בסלולר ועד הריכוזיות, מתיק 2000 ועד קריסת פישמן, בישראל 'הארץ' הכי קרוב לכך. כדאי לציין שקבוצת 'הארץ' שייכת לאבי, האחים שלו והשותפים שלהם. דור ההמשך כולל כמה וכמה אנשים, לרבות אחותי הסופר־מוכשרת ליאורה, שבאחרונה מונתה לסמנכ״לית בעיתון".

עמוס שוקן (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)
עמוס שוקן (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)

>הפעם אלו לא היו הבומים מהקאסמים. מי שהרעידה את את העיר אשקלון ביום חמישי בלילה הייתה מסיבת הענק במכללה האקדמית אשקלון. נשף הפורים, בו השתתפו יותר מאלף סטודנטים וסגל המרצים בהרכב כמעט מלא, נערך ביוזמת אגודת הסטודנטים בראשות היו"ר האנרגטית, יפה טבג'ה, הייתה גם תחרו תחפושות מרתקת ולקראת חצות עלה על הבמה הזמר, דודו אהרון, וארבעה די, ג'יי שהרעידו את הרחבה.

יפה טבג'ה, המכללה האקדמית אשקלון (צילום: יחצ)
יפה טבג'ה, המכללה האקדמית אשקלון (צילום: יחצ)

>בשבוע שעבר, בישיבת ועד של השכנים של עדן בן זקן בבניין הישן שגרה בו ברחוב הרא"ה ברמת גן, מעלים את שמה ואומרים שמאז שעזבה אין כבר מוזיקה רועשת בצהריים.

עופר בן מנחם, המנהל האישי של עדן בן זקן, כבר לא מלכת השושנים של הבניין?

״איני מגיב על חייהם האישיים של מיוצגי״.

עדן בן זקן
עדן בן זקן