לליאורה נודע שלאחרונה נפרד מושיק רוט סופית משותפתו לחיים ולעסקים בעשרות השנים האחרונות. לאחר שהחליטו להתגרש זה מזה, אך להישאר שותפים עסקיים בניהול המסעדה המצליחה באמסטרדם, הופעל לחץ מכיוון התא המשפחתי החדש של מושיק בדרישה להפריד כוחות ולהשלים את הגירושים גם בפן העסקי. המהלך עלה למושיק בכסף רב, כך מדווחים מקורביו, ובסופו הוא שינה את שם המסעדה ל–&Moshik, על שמו בלבד.

מטעמו של רוט נמסר: "אנחנו לא מעוניינים להגיב".

מושיק רוט (צילום: אוהד רומנו)
מושיק רוט (צילום: אוהד רומנו)


>לישראל גוטסדינר, חצי מצמד רעים, יש מסורת: כל עשר שנים גוזרים לו את השפם המפורסם. הכל התחיל בשנת 1978, כשחבריו הקרובים יגאל בשן,טוביה צפיר, מני פאר, יהודה ברקן, עדנה לב וכמובן שותפו לבמה, בני, עשו עליו אמבוש. על התיעוד הראשוני של כל הסיפור הופקד יגאל שילון, וכך הפכה גזירת השפם למסורת. בסוף החודש ייפגשו החברים הטובים לקיים שוב את הטקס.

>ביום האישה הבינלאומי שנערך על ידי ארגון הנשים לשלום של האו״ם באירוע רב רושם, התמנגלה ניקי היילי, שגרירת ארצות הברית באו"ם, עם נועה תשבי, שהייתה אורחת הכבוד.

ניקי היילי ונועה תשבי (צילום: נעה גרייבסקי)
ניקי היילי ונועה תשבי (צילום: נעה גרייבסקי)

>בשבוע שעבר התקיים אירוע של החטיבה העסקית של נספרסו, שבמהלכו הושקו תערובות קפה נדירות מנפאל וקילימנג'רו. לכבוד ההשקה החטיבה העסקית יצאה בשת"פ עם השף מאיר אדוני והביאה לארץ את מסעדת NUR הניו יורקית לשלושה ימים. הגיעו: תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה העסקית של נספרסו ישראל, אדוני, ציון ברוך, אסי ישראלוף, עדי הימלבלוי, יהודה עמר זוכה "מאסטר שף" והשחקן דין מירושניקוב.

עדי הימלבלוי וציון ברוך (צילום: שוקה כהן)
עדי הימלבלוי וציון ברוך (צילום: שוקה כהן)