אל נעליו הגדולות של ששון גבאי ב"פולישוק" גרסת התיאטרון ייכנס אבי קושניר. זאת לאחר שגבאי קיבל עבודה בברודוויי. שם המחליף לא פורסם, אז ליאורה נסעה עד ברודוויי לברר.

גבאי, מה אתה אומר?

"אני מאוד שמח שאבי מחליף אותי. הוא שחקן נהדר ואדם נהדר וחבר. אני בטוח שהוא יעשה פולישוק מצוין ויביא לתפקיד איכויות חדשות שלו. יהיה כיף! אני סקרן כבר לראות אותו בתפקיד".


ששון גבאי (צילום: אלדד רפאלי)
ששון גבאי (צילום: אלדד רפאלי)

>שבת, תיאטרון תמונע, יום הולדת 54 לטיש הגדול. ג. יפית תורמת זר, מושיק טימור שר וחופר ואחרי שמוצג כמגיש ברשת ב׳ אומר: "כן, בתאגיד בהרצה". אחרי כל ההקדמה הזו עולה קובי אושרת לבמה לשיר את "הללויה" יחד עם חני נחמיאס, שמבהירה שתהיה בתפקיד גלי עטרי ומיד מתקנת לעדן בן זקן. אושרת מצדו מספר לקהל ספק בייאוש ספק בצחוק: ״עכשיו חזרתי מהקלטות השיר ברחובות וניסיתי להסביר לילדה הזאת, שחושבת שהיא שרה את 'הללויה' של לאונרד כהן".

>שישי בצהריים, סי אנד סאן. ננסי ברנדס ממתין בחוץ למונית שהזמין. עובר רוני מילוא עם האוטו שלו ומציע לו טרמפ. ננסי עולה לאוטו של רוני.

ברנדס, חבר חדש?

"הכל אמת, ולא ביקש גרוש. גם לקחתי את ‏מספר הטלפון שלו לשימוש עתידי".

>ושאלה לפני סיום: האם איילת שקד הייתה בטיסה לאמריקה יחד עם ביבי ושרה? בין הפותרים נכונה יוגרל בקבוק שמפניה ורודה במהדורה מוגבלת, בציר 2017.

שקד, פזרי את הערפל.

"הייתי בטיסת אל־על רגילה. לא טסתי איתם בכלל באותם זמנים, לא הלוך ולא חזור". שבת שלום.