בית משפט השלום בראשון לציון התיר בדקות האחרונות להסיר את צו איסור הפרסום על שמו של אביה של כוכבת הילדים תושב רמת השרון החשוד לכאורה בעבירות מין כלפי קטינות בגילאי 13-15, מדובר ברונן ביטי, בן ה-48, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי. רגע אחרי שפורסם שמו, החליטה בתו עדי לשתף את עוקביה ברשתות החברתיות את תחושותיה ותגובתה הרשמית:

"בימים האחרונים אני ומשפחתי נמצאים בסערת רגשות. חשוב לי לומר כי לא השתתפתי ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת וואצאפ הקשורה לחקירת אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב. אינני יודעת אילו תכנים או מסרים, אם בכלל הועברו בקבוצה זו. אני סומכת על המשטרה שתעשה עבודה נאמנה ואולם אין לי צורך באיסור פרסום שמי שכן לא אני נאשמת או חשודה בעבירה כלשהי".

רונן ביטי
רונן ביטי



"לכן החלטתי היום לבקש להסיר את צו איסור הפרסום ולשתף אותכם במה שאני עובר, כי לי, עדי ביטי אין מה להסתיר. עבדתי מאוד קשה להגיע לאן שהגעתי. אני רוצה להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהבת" ליצור מוסיקה, לשיר, להופיע מבלי ששמי ישורבב בעניין שאין לי ידיעה וקשר אליו.

אני משתפת אתכם כי עוברים עלי ימים קשים, לא פשוטים ובטח גם יהיו כאלו בעתיד הקרוב...אני מבקשת לכבד את פרטיותי ובהזדמנות זו להודות לכל אלפי האנשים שתומכים בי, מקפים אותו באהבה ונותנים לי כתף בשעה לא פשוטה".


 

A post shared by Adi Bity (@adi_bity) on