מעין אשכנזי כבר רגילה לטוקבקיסטים רעים ולתגובות מרושעות מאז יצאה מבית האח הגדול, אבל בחודשים האחרונים היא זיהתה מעריץ טורדני במיוחד. היום (רביעי) בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" בקשת 12, שם נחשף הסיפור, סיפרה: "לא מאחלת את מה שאני עברתי לאף אחד, לילות בלי שינה, איומים שההורים שלי היו צריכים לקרוא ולספוג, תקופה נוראית בחיים שלי".

הטקסטים של המטריד האובססיבי והמרושע התייחסו לשגרת יומה, והיא חשדה שזה מישהו שקרוב אליה. "זה היה ממש כמו מישהו שרודף אחרי השגרה שלי, רואה עם מי אני מסתובבת ומה אני מעלה, כולל כל דבר הכי קטן ורודף אותי", סיפרה אשכנזי. "הייתי נכנסת לאוטו מסתכלת ימינה ושמאלה. זה מפחיד. ממש מפחיד". לכן היא פנתה לחוקר פרטי, שעלה על עקבות המטריד לכאורה והופתע מאוד ממה שגילה. 

לטענת החוקר הפרטי המטריד הוא לא פחות מבן הדוד של אביחי, שניהל עבורו את עמודי המעריצים שלו ברשתות החברתיות בזמן שהשניים היו בבית האח. "הופתעתי מאוד, הוא כנראה קינא בזוגיות שלנו, אביחי היה בהלם, תמך בי לגמרי וניתק איתו קשר לחלוטין", סיפרה מעין.  
 
רק חזרו. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה (צילום: גילי אלגבי)
רק חזרו. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה (צילום: גילי אלגבי)
בן הדוד הכחיש כל קשר לאירועים. "אין לי ומעולם לא היה לי יד בדבר הזה, לא רציתי לפגוע במעין", אמר בתגובה. החוקר הפרטי מציע לו בתגובה להיבדק בפוליגרף, אותו יזם החוקר יש לציין, ונמצא כלא דובר אמת, כך לפי אותו חוקר. בן הדוד מפקפק לחלוטין בתוצאות: "אני מוכן שוב להיבדק בפוליגרף אובייקטיבי. אני מצטער על הנתק עם אביחי והמשפחה. מי שמכיר אותי יודע שאני לא מתבטא ככה". 
עורך דינה של מעין שלח מכתב התראה למטריד לכאורה,וההטרדות השיטתיות נגד מעין, אגב, פסקו לחלוטין. 

לא נעים. (צילום: ליאור פינקסון)
לא נעים. (צילום: ליאור פינקסון)