ד״ר רפי קישון, בנו של הסאטיריקן האגדי אפרים קישון, מוכר את שולחן הביליארד הישן והיוקרתי של אביו. 

קישון, אתה מוכר את השולחן כי אין לך עם מי לשחק ביליארד?

״את צודקת, מדובר בשולחן של ביליארד קרמבול, שמשוחק עם שלושה כדורים בלבד ובלי חורים בשולחן. זה נחשב לביליארד האינטליגנטי והטקטי ביותר, אבל רק מעטים משחקים אותו. אבי היה שחקן חובב נלהב ברמה גבוהה, והוא לימד אותי את רזי המשחק, אבל לא נותר לי עם מי לשחק והשולחן הענק תופס הרבה מקום. זה שולחן עתיק שאבי קנה לפני שנים רבות ממאורות הביליארד שהיו בסוף רחוב אלנבי״.


מחיר לחובבי הז׳אנר?

"6,000 שקל, נתון למשא ומתן. יש גם מחזיק מקלות ביליארד מיוחד, עתיק ויפה״.

רפי קישון (צילום: אודי סלמנוביץ')
רפי קישון (צילום: אודי סלמנוביץ')

>את המיליארדר אילון מאסק לא תמצאו באולם הנוסעים היוצאים והנכנסים בשדה התעופה בן־גוריון, אלא בטרקלין מצדה, כי הוא הגיע לארץ הקודש במטוסו הפרטי. קבלו פרטים: גולד סטרים 650. 16 מקומות ישיבה, חדר שינה נפרד לבעלים, מקלחת צמודה ועוד. המחיר, בשבילכם, אחרי הנחה: 18 מיליון דולר.

אילון מאסק (צילום: אינסטגרם)
אילון מאסק (צילום: אינסטגרם)

>ועוד מהנעשה באלפיון העליון: רותי עופר, שמכרה את הבית שלה ושל יולי ב–31 השנים האחרונות בהרצליה בשל עלויות אחזקה גבוהות מאוד, החליטה לשכור דירה באחד המגדלים היוקרתיים בתל אביב. בנוסף, היא העמידה את אוסף האומנות שלה למכירה פומבית בגלריה תירוש.

עו"ד אמיתי אביעד, המייצג את הגב' עופר בעניינים משפטיים שונים, מדוע היא החליטה למכור את האוסף?

״הגב' נאלצת למכור את האוסף בנסיבות שתוארו לעיל״.

גלריית תירוש, אז נרים כוס יין?

"אין תגובה".

>ועוד מהנעשה באלפיון העליון (2). המיליארדר יגאל אהובי חגג בשישי שעבר יום הולדת 65, מה שמקנה לו, בין שאר הפריבילגיות, גם כרטיס תושב ותיק. יום קודם לכן, בחמישי, הוא נראה טס במהירות 30 קמ״ש בתל אביב כשפלאפון מוצמד לאוזנו, עבירה שהעונש עליה עלול להגיע לעשר נקודות וקנס של 2,000 שקל, בלי קשר לגיל. אהובי קרא את ההודעה מליאורה וכהרגלו לא השיב.

יגאל אהובי וגלית גוטמן
יגאל אהובי וגלית גוטמן