שנה מלאה בנפלאות, חתונות, לידות ועסקים חדשים העסיקו את הכותרות באתרי הבידור אבל לצערנו גם לא מעט "מכות" שנפלו על הסלבס בעל כורחם. אז לכבוד חג הפסח, בו מציינים בין היתר את עשרת המכות שנפלו על בני ישראל במצרים החלטנו לאגד לכם את המאורעות המעצבנים שקרו לכוכבים המקומיים. 

 

שלומית מלכה | נפלה על הראש

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)



את הפרויקט הנ"ל נתחיל עם שלומית מלכה, שלא רק באמת קיבלה מכה מאוד מאוד חזקה והדאיגה אומה שלמה, אלא באמת הפסידה מכל העניין. הדוגמנית היפה שנישאה ליהודה לוי תכננה לבלות את ירח הדבש שלה בפסטיבל האהוב עליהם "ברנינג מן" בנוואדה שבארצות הברית אך הם נאלצו לבטל את הטיול בשל התאונה והוראת הרופאים לנוח לפני החזרה לשגרה.

עדן בן זקן | נחשפה שלא מבחירה

(צילום: ענת מוסברג)
(צילום: ענת מוסברג)

אי אפשר להתעלם מאחת הפרשיות שיותר הסעירו את הביצה ואת בנות ישראל. כשסרטון עירום של הזמרת עדן בן זקן דלף לרשת. בסרטון נראית המסלסלת מודדת בגדי ים בחנות "בננהוט" של נטע אלחמיסטר ונועה בני כשהחלק העליון שלה חשוף. לא עבר זמן רב מהרגע שהסרטון התחיל לרוץ ברשתות החברתיות עד שהיא נחשפה כ"זמרת המצולמת". אז נכון שזה לא פגע לה בקריירה, אבל בהחלט מהלומה קשה לחשוב שיותר מחצי מדינה ראתה אותך עירומה.

נטע אלחמיסטר | כתם רע על מותג בגדי הים שלה

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

מהצד השני של סיפורה של עדן בן זקן נמצאת נטע אלחמיסטר, בעלת חנות בגדי הים שם צולמו עדן בן זקן, לקוחות נוספות וגם היא בעצמה. אחרי שהיו כאלו שהאשימו את אלחמיסטר ושותפתה בפרסום הסרטון כדי לקדם את החנות, נעצר אדם החשוד בפריצה למצלמות האבטחה של החנות. אז אולי יש כאלו שאומרים שאין דבר כזה פרסום רע אבל עדיין לא נעים לחשוב שמדינה שלמה ראתה את הזמרת עדן בן זקן ועוד בנות נוספות במערומיהם, בתיעוד שצולם בחנות שלך.


עמרי בן נתן וקסניה טרנטול | בוטלה חתונת השנה

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

אולי כבר הספקתם לשכוח אבל אחרי שנה וחצי של זוגיות, אירוסים ותכנון חתונה השניים החליטו לבטל אותה רגע אחרי ט"ו באב וחודש בלבד לפני האירוע הגדול. יכול להיות שהמכה הייתה פחות קשה עבור הצמד, אבל בשביל המעריצים שלהם זו הייתה בשורה לא פשוטה לעכל.

עומר אדם | הפסיד סיבוב הופעות בארה"ב

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

נראה שהזמר המצליח עומר אדם כבר הפסיק להתרגש מהעובדה שהוא ממלא כל היכל אפשרי, בכל גודל שקיים בארץ בשעות ספורות, אבל אין ספק שביטול סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית ביאס אותו ממש. שבוע בלבד לפני שאדם והפמלייה שלו הייתה צפוייה לעלות על מטוס ולהופיע בין היתר בלוס אנג'לס, נודע לצוות כי אין להם את האישורי כניסה המתאימים וההפקה נאלצה לבטל את סיבוב ההופעות למועד לא ידוע. איזה מכה!

עדי ביטי | איבדה את אמון המעריצות

(צילום: אור גפן)
(צילום: אור גפן)

חודש לא פשוט עבר על כוכבת הילדים עדי ביטי, לאחר שנחשפה כזו שאביה חשוד במעשים מגונים בקטינות, דרך קבוצות וואטס אפ של מעריצות שלה. תחילה השם שלה לא היה חשוף, אבל לפני כשבוע היא החליטה לבקש להסיר את צו איסור הפרסום. אז נכון שהיא ממשיכה בעבודה הקשה, אבל אין ספק שהצל של הסיפור לא ייעלם בקרוב.




קובי פרץ | העביר את השנה בכלא

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

שנה לא פשוטה עוברת על קובי פרץ. המכה הנוראית שנפלה עליו- מאסר בפועל. אחרי משפטים, בקשות חנינה הזמר קיבל עונש של 18 חודשי מאסר, אותם התחיל לרצות באוקטובר האחרון. גם בכלא עבר כמה תלאות בין היתר, איים על רב הכלא. למרות הכל, לפני כשבוע קיבל פרץ אישור מיוחד לצאת לחתונה אחיו אילן, אבל שוב, אין ספק שהשנה, הייתה מכה גדולה.

כוכבי מחזמר "אלאדין" | העבודה הקשה שלא תוגמלה

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

חג החנוכה אמור להיות ה-חג עבור הכוכבים. בעוד שהשמות הכי לוהטים מככבים בהפקות הגדולות, לדוגמא הפסטיגל, ומקבלים סכומים מכובדים מאוד, יש את החבורה החמודה הכוללת את עדי הימלבלוי, טוביה צפיר, מייקל לואיס, חובי סטאר ואסף הרץ, שלא קיבלו תשלום עבור ההשתתפות שלהם וחלקם שקיבלו צ'קים ללא כיסוי. 52 הופעות נתנו הכוכבים, אך את הכסף הם עדיין לא קיבלו.

מעיין אשכנזי |  לא יכלה לישון בלילות

(צילום: עדי פהר)
(צילום: עדי פהר)

בחודשים האחרונים, לאחר הפרידה מבן הזוג שהכירה בבית האח הגדול, זוכה העונה אביחי אוחנה, מעריץ טורדני במיוחד החל להגיב לה ברשתות החברתיות ולשלוח לה הודעות פרטיות שהתייחסו לשגרת היום שלה והיא חשדה שזה מישהו קרוב אליה. אחרי שבועות מלחיצים מאוד, היא החליטה לשכור חוקר פרטי שלבסוף טען כי המטריד הוא לא פחות מבן הדוד של אביחי.


יאיר נתניהו | מסבך את משפחה

(צילום: ניר פקין)
(צילום: ניר פקין)

בנו שלא ראש הממשלה אולי לא באמת סלב, אבל ברגע שפרטים על חייו מככבים באתרי הבידור והרכילות אין ספק שאפשר להכליל אותו ברשימת כוכבי הביצה המקומית. יאיר נתניהו ספג מכה מאוד קשה השנה כשאחד מהמאבטחים שלו הדליף הקלטה שלו ועוד שני חברים בשיחה ברכב אחרי בילוי פרוע במועדון חשפנות. אולי המעשה נחשב אצל רבים לבסדר אבל הייחוס המשפחתי וצורת ההתבטאות הביאה המון ביקורת כלפי משפחת נתניהו.  אל דאגו לו, מאז הוא מצא בת זוג בתקווה ששומרת אותו רחוק ממועדוני החשפנות.