העונה החדשה של "האח הגדול" תעלה בעוד חודש וכמו בכל פעם, בסמוך לכניסה החגיגית לבית "רשימות דיירים" כאלה ואחרות מופצות ברשת ומנסות לחשוף מי יכנס לבית המצולם במדינה. ימים ספורים אחרי שרשימה דומה רצה ב"וואטס אפ" והכילה שמות מופרכים כמו נסרין קדרי, דנה אינטרנשיונל, יואב אליאסי ("הצל") ורוני מאנה (שרק בשבת האחרונה הפך לאבא לתינוקת) היום הגיעה ל- TMI רשימה שהרבה יותר קרובה למציאות.

מקורות רבים דיווחו כי ההפקה החדשה של "רשת" עובדת השנה על עונה פוליטית כך שליהקו מתמודדים בעלי דעות פוליטיות מובהקות מכל הקשת הפוליטית, כולל מהמגזר החרדי מה שגורם לנו לחשוב כי הרשימה בהחלט עשויה להיות נכונה. למרות שב"רשת" כמובן מכחישים, שכן הם לא יכולים לחשוף את זהות המתמודדים לפני הכניסה לבית, יש סיכוי גדול שתראו על המסך שלכם 24/7 את ענבר, הבת של חבר הכנסת דוד ביטן, מוחמד זועבי, האחיין של חנין, ליאור אסולין שחקן כדורגל (שגם הופיע ברשימה הקודמת), אהרון מילץ כתב ב"הארץ", בדואית עוסקת בהייטק מרהט אבל קבלו מי עוד נמצאת ברשימה: זוהר שדה, אחותו הלבקנית של אלירז שדה שזכה בעונה הרביעית.



כנראה שבינתיים תאלצו להישאר באפלה ולהיות סבלניים ורק בערב הפותח את העונה ב5.5 תוכלו לשמוע את אסי ישראלוף, עפר שכטר ולירון ויצמן מכריזים על הדיירים אחד אחד.

לאחר פרסום הרשימה הכחישו במשפחת ביטן כי בכוונת הבת ענבר להשתתף בתוכנית ואמרו כי אין דבר רחוק מכך.



 

A post shared by inbar_bitan (@inbar_bitan) on