הימים בבית מתחילים להפוך לשגרה עבור 17 הדיירים החדשים ולאט לאט אנחנו נחשפים ומגלים עוד ועוד פרטים על הדיירים החדשים. בשעות הצהריים צופי הערוץ האדוקים (מערכת TMI) נחשפו לפרט חשוב במיוחד שההפקה לא מיהרה לחשוף. מסתבר שאינה סטיוארט, יועצת הנדל"ן בת ה-32 ורועי קורבנלום בן -23 היו במערכת יחסים קצרה לפני שנכנסו לבית הסגור והמתועד במדינה.

דיירי הבית התבקשו להעמיד להדחה מתמודד אחר על פי "רושם ראשוני" והעניינים התחילו להתחמם כאשר סטיוארט גילתה שקורנבלום העמיד אותה להדחה ובין השניים התפתח ריב סוער שממנו התבהר כי הם ניהלו בעבר מערכת יחסים. 


5781862115001

רועי קורנבלום (צילום: אביב חופי)
רועי קורנבלום (צילום: אביב חופי)


החיבוק החם בתחילת העונה (צילום מסך)
החיבוק החם בתחילת העונה (צילום מסך)

קורנבלום שדיי נבהל מהתגובה הקצת מוגזמת של סטיוארט לעניין ניסה ללבן את העניינים והיא מצדה טענה שזה לא משנה מה היה בינהם בעבר אי אפשר לחבל לבן אדם בסיכויים שלו בתוכנית ולהעמיד אותו להדחה. קורנבלום הסביר ואמר "זו לא צביעות זה סופר ישירות, אני שמח שאת פה אבל לא בא לי לבלות את שארית הזמן שלי פה איתך, דווקא בגלל ההיכרות שלנו". הריב הסתיים כשקורנבלום ניסה להיכנס לחדר האחות הגדולה וסטיוארט הייתה חייבת להגיד את המילה האחרונה וחתמה: "היה יפה לך לישון איתי חודש באותה מיטה כפרה".

אם חשבתם שהסצנה נראתה קצת יותר כמו פרק טלנובלה ולא כמו תוכנית ריאליטי ואולי בכלל מדובר באיזשהי משימה שהם קיבלו, אז עשינו בשבילכם את העבודה וחזרנו לפרק בו השניים נפגשו לראשונה ביום ראשון והופתענו לגלות כי השניים אכן מאוד שמחו לראות אחת את השנייה. נראה שהולך להיות מעניין.


 

A post shared by Ina Styoert (@inastyoert) on