הדרמות מכיוונה של משפחת מרקל מסרבות לגווע ובסוף עוד יגרמו למלכה אליזבת להתקף לב קל. אחרי המכתב החצוף של אחיה של מייגן, לבעלה לעתיד הנסיך הארי הקורא לו לבטל את החתונה מרקל שוב מתבאסת. כי מי אמר שלהתחתן עם נסיך זה דבר קל?

אבא עושה בושות? זה בדיוק העניין. לפני מספר ימים תועד אביה של הכלה לעתיד בכמה סשנים של צילומי פפראצי זאת ימים ספורים אחרי שהנסיך ביקש מהתקשורת להניח לבני משפחתו של ארוסתו, לא עבר זמן רב עד שהתגלה כי הצילומים בעצם היו מבויימים ומוזמנים על ידי המשפחה. לטענת מקורבים, תומס מרקל חש בושה רבה במעשיו ולא רוצה להמשיך להשפיל את בתו לכן החליט לבטל את הגעתו לחתונה, מה שאומר שביום שבת הוא לא ילווה אותה אל עבר המזבח המלכותי.

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: APF)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: APF)


על פי הדיווחים באירופה, בעוד מרקל מנסה לעמוד לצד אביה ומתחננת בפניו שישנה את דעתו, הנסיך הארי מאשים את עצמו כאחראי לכל הסיטואציה "הוא מרגיש שכל מי שמקושר לחייו צריך בעל כורחו לשלם את המחיר". השניים החליטו אמש להוציא הודעה רשמית דרך ארמון המלוכה בה הצהירו "זהו רגע מאוד פרטי של גברת מרקל העומדת ימים לפני החתונה שלה. היא והנסיך הארי מבקשים שוב להבין ולכבד את המצב המורכב".

(צילום: גטי)
(צילום: גטי)