בעוד שר האוצר שלכם, משה כחלון, הפיץ ביום שישי האחרון ברשתות החברתיות הזמנה לצפייה בהופעתו בתוכנית של אופירה וברקוביץ', עם הבטחה ש"אף אחד לא ייצא מהאולפן", היה בכל זאת מישהו שנטש בסערה את אותו אולפן בדיוק. מדובר בח״כ עיסוואי פריג' ממרצ. ברוח הימים האלו התלהטו הרוחות, וחבר הכנסת כינה את ברקו "גזען". ברקו מצדו החמיא במילה "מחבל", והשניים כמעט הגיעו לעימות פיזי ביניהם. המאבטחים קפצו והפרידו בין השניים, פריג' נטש בזעם, והראיון נגנז.

ח"כ פריג', מה קרה? ציפית ממנו למחמאות?

״לפי השאלה לא נראה לי שראית את התוכנית. אייל ברקוביץ' הוא גזען ואני לא אשוב להתראיין אצלו״.


ברקוביץ', מכות בשידור חי?

"דברי עם דובר קשת".

רוצה לשמוע מה הוא אמר עליך?

״לא מעניין".

קשת, תגיבו?

"לא נגיב".

עיסוואי פריג' (צילום:מרים אלסטר, פלאש 90)
עיסוואי פריג' (צילום:מרים אלסטר, פלאש 90)

>באותו יום בדיוק תתקיים גם הבריתה של עמנואל, הבת של ד"ר ג'קי סרוב מאשתו השלישית לימור.

>גדי סבן, שחקן הטלוויזיה והאסיר לשעבר, הסתבך שוב, הפעם כנראה שלא באשמתו. תקציר הסיבוכים הקודמים: סבן הורשע בתקיפת שוטרים ונידון לעשרה חודשי מאסר. הוא נחשד באונס ובשימוש בסמים, אך בעקבות עסקת טיעון הורשע רק במעשה מגונה ונאסר לשנתיים. הפעם סבן, שמנסה להשתקם ומתפרנס מגרירת רכבים, הוזמן לגרור כלי רכב שנתקע וגילה, באמצעות שוטרים, שכלי הרכב שהוא גורר גנוב. מקורביו טוענים שמטעם החוקרים נאמר לו כי התיק ייסגר בעוד מספר שבועות.

סבן, איך נגררת לתסבוכת הזו?

"אני לא רוצה להיכנס לזה".

>לידיעת הקוראת יעל צפיר: מפיק שחייב כספים רבים לגורמים בתעשייה, שאותו את תובעת בגין חוסר התשלום לבעלך טוביה, הסב מקצוע והפך לשחקן פורנו פעיל באתר הפורנו לגייז של יונתן אגסי.

יעל, אולי בקרוב הוא יוכל לשלם מכספים שהוא ירוויח באתר פורנו לגייז.

״ראיתי את הגועל נפש הזה. אלה קורסיק, מעצבת התלבושות, שגם לה הוא לא שילם, שלחה לאבא שלו״.

תרצי להגיב?

״לא״.

המפיק, מה אתה מספר?

"אם יפורסם השם תיפגע הפרטיות, ייגרם נזק בלתי הפיך ואפעל למיצוי הזכויות".

האתר פתוח ובתשלום.

"אך השם שלי לא מופיע שם והתייעצתי עם עורך דיני וברגע שאין שם אסור לך לפרסם ולציין את שמי כי זה פגיעה בפרט, ובלי קשר, אין לזה שום קשר לחובות הכספיים שלי לשחקנים".