ועוד בן שהוא גאווה להורים. גילי ארגוב העלה בפייסבוק תמונה של חתונת הוריו עם הכיתוב הבלתי ייאמן: "היו ממש זוג יונים אבא ז"ל ואמא שלי היקרה. זוג כזה מטומטם לא ראיתי בחיים שלי".

(צילום מסך)
(צילום מסך)

>חגיגה בבלפור. איש הניו מדיה הצמוד של נתניהו בתנועת הליכוד, יונתן אוריך, שמע "כן" מחברתו הצמודה בשנים האחרונות, טליה פליקס, שדווקא עובדת בשורות האויב המר של המשפחה, ככתבת ynet.



>רועי, בנם של מרגלית וישראל גוטסדינר (מצמד רעים), התחתן עם רעות צור מכפר חסידים. החתונה נערכה ביום שישי בצהריים ב"אושן" בגני התערוכה. כל החברים מעולם הזמר והבידור הגיעו בהרכב מלא. יגאל ומיקה בשן, מנחם ותחיה הורוביץ, זהבה ויגאל שילון, שלמה ולאה נס, ברכה זיסר, בן הדוד של הכלה מודי בר־און, וכמובן בני רוזנבאום, הצד השני של צמד רעים. עוד ידיד קרוב של ישראל, יוסי כהן (הדוגמן) ראש המוסד, היה בחו"ל, ואשתו איה ייצגה את המשפחה. צמד רעים הקפיץ את הקהל עם תזמורתו של עמירן דביר וישי לפידות. שימי תבורי שהיה אמור לשיר "עוד סיפור אחד של אהבה" בילה באותו היום בבית החולים תל השומר לשם הוזעקו הוא ואשתו לנוכח אשפוזה של הבת של יהודית. את החסר מילאה חבורת הטיש הגדול בשיר "אשת חיל" עם כל החברים החוגגים.

>לריסה טרימבובלר קנתה כלב תחש העונה לשם אמיליו.

לריסה, הוא נובח ״סרק סרק״?

"אני לא במצב נוח לדבר".

לריסה טרימבובלר (צילום: פלאש 90)
לריסה טרימבובלר (צילום: פלאש 90)