יממה בלבד לפני החתונה המדוברת אליה הגיעו אורחים מכל העולם, מייסד ארגון להב"ה למניעת התבוללות בנצי גופשטיין שלח מכתב פנייה לכלה היהודייה קורל סימנוביץ' בו הוא מבקש ממנה לא להתחתן עם סרג'י רוברטו בעלה לעתיד הספרדי ולא יהודי.

וכך כתב במכתב הרשמי מטעם הארגון: “קורל סימנוביץ’ היקרה, אני פונה אלייך בנוגע לכוונתך להינשא לשחקן ברצלונה סרג'י רוברטו, תוך התעלמות מכך שאינו בן לעם היהודי. לך כיהודיה אסור לבוא בברית נישואין עם אדם שאינו יהודי. ייתכן שזה נשמע לך קצת גזעני, ואפילו קצת מכעיס, אך אני מבקש שכשאת קוראת שורות אלו, עצרי לכמה רגעים, נשמי נשימה עמוקה, ותשאלי את עצמך מהו הדבר ששמר על העם היהודי במשך שנים כה רבות, עת היה נרדף ומפוזר בכל רחבי תבל, וכיצד קרה שלאחר 2,000 שנות גלות בה היינו מפוזרים ומפורדים, העם היהודי עדיין קיים?"



באחת השורות הקשות הוא אף פנה לדוגמנית המצליחה וטען "הלוא בנישואייך לאדם שאינו יהודי, את מצטרפת לששת המיליונים שנספו בשואה הנוראה אותה חווה עמנו. כך ראתה זאת ראש ממשלת ישראל לשעבר, גולדה מאיר".

"חשבי על הילדים שעתידים להיוולד לכם, באם חלילה אכן תינשאו, כיצד יוגדרו? כאשר יישאלו בבית הספר אם הם יהודים או נוצרים, מה יענו? האם תחגגו בבית את חג החנוכה בהם נלחמו אבותינו באבותיו או חלילה את חגי הנוצרים בהם מהללים את רוצחי אבותינו בשם דתם? מדובר בקונפליקט ובקרע עצום בלתי ניתן לאיחוי".