ניצה שאול החליטה לשחזר את הסצינה המפורסמת מ"גבעת חלפון" ולהצטלם השבוע בבגד ים מנומר, כפרזנטורית של מותג האסתטיקה הרפואית דהשלי.

ניצה שאול (צילום: גיא הכט)
ניצה שאול (צילום: גיא הכט)

>חמישי בבוקר אצל אורלי וגיא. הצמד מארח את אוה מדז'יבוז', מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה, על קמפיין שמעודד נשים לרוץ בבחירות המוניציפליות. אורלי פותחת בשאלה: "אז למה נשים לא רצות?", ומדז'יבוז' מתקילה אותה בשאלה: "אז למה את לא רצה?". וילנאי מתמהמהת קצת עם התשובה ובסוף מודה: "אני פוחדת". עד סוף האייטם מדז'יבוז' כבר מחלצת ממנה הבטחה על התמודדות עתידית ביום שאחרי רון חולדאי. ימים יגידו.


וילנאי, תתמודדי?

"סייג לחוכמה שתיקה".

(צילום: ענת מוסברג)
(צילום: ענת מוסברג)

>האנשים שהגיעו למופע המשותף של דודו פישר ודוד קריבושי בהיכל התיאטרון במוצקין הופתעו לראות בקהל את הרב מוטי אלון, שהורשע במעשים מגונים בכוח בתלמידו ונידון לשישה חודשי עבודות שירות, 15 חודשי מאסר על תנאי והוטל עליו לשלם 10,000 שקל פיצוי למתלונן. רויטל פישר, רעייתו של דודו פישר, שופכת אור על היציע: "הרב מוטי חבר מאוד טוב, ודודו לומד איתו כבר 30 שנה. הרשעה על ליטוף ונשיקה לא מהווה פשיעה. אנחנו הזמנו אותו למופע כדי לשמוע את חוות דעתו. מבחינתנו, הוא חף מפשע. התיק על כל פרטיו מוכר לנו טוב ונחקר כהוגן. נעשה לו עוול גדול. אנא אל תכתבי עליו דבר רע".

דוד קריבושי, למנצח שיר מזמור?

"אני לא מכיר אותו אישית".

ואיך התרשמת?

"רק שמעתי עליו סיפורים. שמעתי שהוא זוכה ולא היו נגדו שום ראיות. נראה לי בן אדם מרשים מאוד. פעם ראשונה שאני פוגש או רואה אותו".