לא הספקתם להתאושש מהרומן החדש בבית בין ישראל אוגלבו למגי טביבי ובמקביל, מסיומו של הקשר שלה עם החבר שחיכה לה בבית, ניקיטה טיומקין?חכונראה שיש סיכוי לעוד רומן בבית "האח הגדול" כי גם מריה דומרק, הדוגמנית ואושיית האינסטגרם שחובקת כבר שבע שנים בן זוג מתחילה לפזול לצדדים אחרים וחושפת רגשות חדשים.

בתחילת העונה גם לדומרק היו כמה רגעי גיפופים עם אוגלבו עליהם הגיב בועז יוסף בן הזוג שלה בקור רוח ואמר "אני לא כועס וגם לא חושש וזה לא משהו שמפריע לי כי אנחנו זוג מאוהב ויש לי אמון מלא בה. אנשים עושים את זה עם ידידים שלהם זה לא דווקא חריג, הקרבה ביניהם היא טבעית אבל על המסך זה נראה לא טוב".

מעניין איך הוא מרגיש עכשיו, כשבת הזוג שלו ניהלה בשעת לילה מאוחרת שיחה צפופה עם רועי קורנבלום, הדייר שסיפר לה שהוא דלוק עליה והיא ענתה לו בתגובה: "ידעתי שאתה מרגיש אליי ככה, אבל לא יודעת איך להתמודד עם המצב. אני מרגישה אליך אותו הדבר". 


השיחה הצפופה. רועי קורנבלום ומריה דומרק (צילום מסך)
השיחה הצפופה. רועי קורנבלום ומריה דומרק (צילום מסך)

כבר שבוע שלם שקורנבלום מנסה למצוא את המילים ואת האומץ כדי להתוודות בפני דומרק על אהבתו והוא מחליט לעשות זאת ביום בו היא קיבלה מסוק מבן הזוג שלה. השניים ישבו לבדם בנסט והדיירית הבלונדינית הפתיעה את קורנבלום בתגובתה: ''אחרי שראיתי את המסוק היום, התמלאתי בגעגועים, אבל אני לא יכולה לדמיין את החיים בחוץ כרגע. הבית כאן זה הכל בשבילי. זו המציאות שלי. מעולם לא קרה לי שהרגשתי משהו למישהו מחוץ למערכת היחסים שלי. זה חדש לי. בגלל זה אני יודעת שמה שאני מרגישה אליך זה אמיתי". 

בקרוב תקבל מסר מהחבר בבית? מריה דומרק ובועז יוסף (צילום: אינסטגרם)
בקרוב תקבל מסר מהחבר בבית? מריה דומרק ובועז יוסף (צילום: אינסטגרם)