ישראל אור, שעשה באנג׳י מטיטי איינאו לקסניה טרנטול, הספיק במעבר ביניהן לעשות גם השתלת שיער.

אור, מתי המחזמר?

"מצחיק, מאמי. אולי משהו אחר? טסתי היום עם קסניה להולנד, בלגיה ופריז. עסקים שלי ובילויים, סבבה? יותר נורמלי מרכילות זולה".



>ועוד בנושאי השתלות. ליאורה תמיד שמחה לשמוע בשורות טובות, והפעם מגזרתו של חופני כהן, שעבר השתלת כליה, היה בסכנת חיים, איבד את קולו וטופל מסביב לשעון על ידי בנותיו ורעייתו לשעבר סימה.

סימה, תרימי.

“חופני מרגיש הרבה יותר טוב ועצמאי, ולכן לפני שלושה חודשים עזבתי לטובת דירונת ממש בשכונה שלו ושל בנותי, כדי שאוכל להמשיך לעזור ולפקח על שעות התרופות וכהנה. רק עול הפרנסה לצערי גוזל ממני את כל הזמן שיש, ובנותי נאלצות להמשיך לטפל בחופני. קולו עדיין לא שב".

חופני כהן (צילו מסך(
חופני כהן (צילו מסך(

>חדשות טובות לשמאל הישראלי. אחרי שרעתה כחצי שנה בשדהו של המיליונר רוני דואק, נצפית לאחרונה אמילי מואטי לצדו של הידוע והמוכר, בן הזוג המיתולוגי, שגריר ישראל לשעבר בצרפת ובשאר ארצות אקזוטיות, דני שק.

מואטי, זכות השיבה?

“אנחנו חברים טובים. וכן, רואים אותנו יושבים במסעדות ובתי קפה. אני בינתיים עוברת דירה, וזה מעייף עד אין קץ. לגבי הקאמבק, אעדכן אותך אם יקרה כזה דבר".

>שישי בצהריים. למתחם ה–VIP של שבוע הגאווה ניסה להיכנס גברבר צעיר שטען שהוא אמור להופיע על הבמה. השומרים הקפדניים לא זיהו את הפיגורה ושמדובר בבחור בשם אנדי כהן, איש טלוויזיה אמריקאי וחברה הטוב של שרה ג׳סיקה פרקר. הבחור, יהודי מבית טוב, חיכה בסבלנות לתורו לעלות לבמה לצדו של מוטי רייף, במאי המופע. בסוף עלה.