בפרק ששודר השבוע של "האח הגדול" נחשף ריב בין אביבית בר זוהר לסימה בכר כשבמרכזו, סוד שיודעת הדיירת האורחת על סימה, הדיירת הקבועה. עד שנגלה מהו הסוד הכמוס אותו סירבה בר זוהר לחשוף אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה דברים שסביר להניח לא ידעתם על הדיירת.

אם נצא מנקודת הנחה שאתם מכירים קצת את עברה, בטח אתם יודעים שבעברה, היא הייתה נשואה לכדורגלן אילן בכר, איתו היא הביאה ילדה לעולם ובמהלך נישואיהם היא זכתה בתואר "מלכת היופי לנשים נשואות" בשנת 2005. מה שסביר להניח שאתם לא יודעים זה שהכתר בו זכתה, נגנב מביתה ברמת אביב כמה חודשים אחרי הזכייה. מאז, הוא לא נמצא.

סימה בכר (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
סימה בכר (צילום: גיא כושי ויריב פיין)


קצת אחרי הזכייה, אילן וסימה נפרדו ואחרי שלושה חודשים היא הכירה את בעלה כיום, אריק מימון איש עסקים ממיאמי עבורו היא עברה לאמריקה, שם הביאו יחד לעולם שתי בנות נוספות. עובדת בונוס נוספת- אחרי שהשניים עברו לחו"ל, ליה הבת המשותפת שלה ושל אילן הצטרפה אליה. בהתחלה האבא האוהב היה חי על הקו בין ישראל למיאמי כדי לבקר את בתו עד שהחליט לגור בעיר. הוא עבד אצל הבעל החדש של סימה במשך ארבע שנים וממש היה חלק בלתי נפרד מהמשפחה עד שהחליט לחזור לארץ ולחפש לו אישה חדשה.

סימה אריק והבנות (צילום פרטי)
סימה אריק והבנות (צילום פרטי)

במהלך המגורים במיאמי, סימה בכר "אימצה" לחיקה נערה בת 16, שהגיע למיאמי מישראל לבדה, כדי להגשים את החלום שלה. חבר משותף הכיר בין השתיים ומאז בכר הפכה להיות האמא שלה בארץ זרה.