בשבוע עמוס הקלטות על אורחות חייה של אמו, קיבל יאיר נתניהו מדליה וירטואלית מגורו הטבעונות, טל גלבוע, ששיבחה אותו על בחירתו להפוך לאחד משלהם. ממשפחת נתניהו ביקשו לא להגיב.

גלבוע, שרה הזמינה ממך מתכוני שף מיוחדים ללא בשר?

"תעשיית המזון מן החי נהנית שנים משטיפת מוח של הציבור. מדובר בהונאה הציבורית הגדולה ביותר המתרחשת כיום לאנושות, זה אינו בריא, מוסרי, כשרותי או אקולוגי לא להיות טבעוני. ליאיר נתניהו, כמו כל מפורסם אחר, יש הרבה כוח בידיו, אין שמחה ממני כי בחר להשמיע את קולו למען בעלי החיים. הקשר בינינו החל כאשר הסכים להשתתף בסרטון הסלבים שלנו אשר צופים בזוועות בית המטבחיים בחיפה, ונמשך עד היום. יאיר צמחוני מגיל 18 וכעת עושה צעדיו לתוך הטבעונות. כל אדם שבוחר להפסיק לפגוע בבעלי חיים, על אחת כמה וכמה בנו של ראש הממשלה, יקבל ממני את מרב התמיכה והעזרה".



לי לוי, האקסית של יאיר נתניהו בתקופה שבה לא התנהג לנשים בצורה כל כך צמחונית, ובן הזוג ג'וש קרטו, נהג המרוצים הקנדי, כבר נפרדו.


 

A post shared by LEE LEVI (@leelevi) on


>דורון מדלי, המחבר והקוריוז, מנסה לצד עבודתו במוזיקה וטיפוח האני העצמי שלו גם לשלוח ידו גם בנדל״ן ומציע נכס בהרצליה השייך לאמו. למעוניינים: "נכס בהרצליה הצעירה, דירה מושלמת מקבלן. 130 מ"ר + מרפסת שמש. כמובן שנשמח להראות אותה". מדלי סירב להגיב.