מירי בוהדנה הצטלמה לסרטוני הדרכה של מד״א, בהתנדבות מלאה. הסרטונים צולמו במטוס (לא באמת, רק דגם) וישודרו בטיסות אל־על.

מירי, את יודעת לעשות החייאה?

״יודעת גם יודעת, ואפילו קיבלתי דפיברילטור. אני מעודדת אנשים להתנדב״.


מירי בוהדנה (צילום: ענת מוסברג)
מירי בוהדנה (צילום: ענת מוסברג)

>מיכל ושולי רנד הופתעו לגלות שההנהלה החדשה של מלון "ממילא" בירושלים אינה מכירה בברטר שנחתם עם ההנהלה הישנה על שישה לילות באחת הסוויטות הנשיאותיות. אומנם החוזה הגדיר מימוש של הלילות הנ"ל תוך שנה, אבל לטענת בני הזוג המנכ"ל לשעבר הרגיע אותם שאין מה למהר והם יוכלו לממש את הברטר בכל זמן שירצו. נותרו שני לילות לזכותם של הזוג, אך מנהלת המלון מסרבת אפילו להתדיין עם רנד.

רנד, מאוכזבת?

״האייטם עוסק באי־לקיחת אחריות של המנכ"לית הנכנסת על הסכם בעל פה שהיה לנו עם המנכ"ל הקודם. נכון שהחוזה חתום לשנה. ידוע. הבעיה שהמנכ"לית מתעלמת מההסכם בעל פה ומהראיה שכבר היינו במלון לא פעם לאחר השנה המוסכמת. 'ממילא' זה מלון מכובד, ואני המומה שההנהלה מחפשת תירוצים להתקמצן עלינו. חבל נורא שאין לנו דרך להשיג את ההנהלה הקודמת. השם יודע כמה אנו זקוקים לסוויטה ולמנוחה".

מהמלון נמסר: "בשנת 2015 ניצל שולי רנד 4 לילות מתוך 6 שסוכם עליהם בעסקת ברטר. תוקף ההסכם היה לשנה. כעת אנו כמעט שלוש וחצי שנים אחרי. נציין גם שבשנים קודמות הוצע לרנד לנצל את יתרת הלילות וזה סירב".

שולי רנד (צילום: שלום לביא)
שולי רנד (צילום: שלום לביא)

>יוני בן רעי ומיכל פוקס החליטו לדחות את חתונתם מספטמבר לחודשיים אחרי. השניים סירבו להגיב.

מיכל פוקס ויוני בן רעי (צילום: אינסטגרם)
מיכל פוקס ויוני בן רעי (צילום: אינסטגרם)

>עידן קוולר, שדרן גל״צ, צריך לשלוח זר פרחים ענקי לעו״ד אילן בומבך. בומבך ערער בשם בוגרי המשפטים על מבחני לשכת עורכי הדין. בית המשפט העליון פסל שאלה מהותית, וקוולר יכול להתהדר עכשיו בתואר עורך דין מן המניין.

קוולר, סכם במשפט?

"לא אגיב".