ביבריות יקרות מצטערים לאכזב, אבל השמועות על האירוסים של ג'סטין ביבר כנראה מאוד נכונות! אתמול בשעות הערב מדורי הבידור התמלאו בדיווחים כי הזמר שהצליח לכבוש את לב המעריצות עם השיער הבלונדי וה"מוב" החלקלק הציע נישואים לבת הזוג שלו בחודש האחרון, איתה יצא תקופה קצרה לפני כמה שנים, היילי בולדווין.

השניים, בילו במסעדה בבהאמאס במהלך חופשה רומנטית, כשאנשי האבטחה של הצמד ביקש מלקוחות שנכחו במקום להניח את הטלפונים, מכיוון שדבר מאוד מיוחד עומד להתרחש ואכן, אף אחד לא ציפה שהזמר בן ה-24 שנוהג להסתבך, יכרע ברך ויציע נישואים כל כך מהר.

האתר TMZ דיווח ששתי נשים אמרו שהיו במסעדה באותו הרגע וזה היה רגע מאוד מרגש, שנייה אחרי שבולדווין כמובן אמרה כן, השניים חגגו בריקוד זוגי אל מול כל הסועדים ההמומים. אם זה לא מספיק, הבוקר צצו כבר תמונות של הזוג המלכותי עם טבעת האירוסים הנוצצת, לא כמו של ניקול ראידמן אבל עדיין על פי ההערכות, שווה כ2 מיליון דולר. מזל טוב!

 
למרות שטרם ניתן לפרסומים אישור רשמי מטעם בני הזוג, אביו של הזמר לא הצליח להתאפק והביע בחשבון  האינסטגרם שלו את גאוותו על הצעד שעשה בנו. "להגיד שאני גאה בך יהיה אנדרסטייטמנט. מתרגש לקראת הפרק הבא". גם פאטי, אמו של ג'סטין, רמזה בחשבון הטוויטר שלה על המאורע כשכתבה: Love Love Love Love Love Love Love.

 

@justinbieber Proud is an understatement! Excited for the next chapter!

A post shared by Jeremy Bieber (@jeremybieber) on

 
על פי עדים שהיו במקום, ההצעה התקיימה במסעדה, ולפני כן מאבטחיו של ביבר ביקשו מכל הנוכחים במקום להרחיק את המכשירים הסלולאריים שלהם מאחר ו"משהו מיוחד עומד לקרות".