לצופים ההדוקים של ערוץ 26 בטח היה מאוד קשה להירדם אתמול בלילה. דיירי בית "האח הגדול" חוו את הריב הכי קשה שידעו העונה כשהמתמודדת הוותיקה סימה בכר "התפוצצה" על אביבית בר זוהר והשאירה אותה המומה כמו גם את שאר הדיירים שלא ידעו איך להתנהג בסיטואציה.

בויכוח שהתחיל בחדר האמבטיה על היחסים של השתיים עם גברים עשירים, על המצב הכספי של בכר ובעלה המשיך לכך שסימה מרגישה שבר זוהר "מתפוצצת" מקנאה עליה וכך זה נשמע "היא לא בקו הבריאות היא חייבת לטפל בעצמה. היא יכולה להיות גורו של נשים לביטחון עצמי בחוץ? היא? שיש לה גבר בחוץ והיא צריכה כל יומיים ממנו מסר? איפה הביטחון שלה? זה מה שהיא מלמדת בחורות? שאם הוא לא ישלח מסר את תבגדי בו? זה מה שבחורות צעירות צריכות לשמוע? תאמיני בעצמך ותגידי לעצמך 'אני פה ואני גאה בעצמי'.

אביבית בר זוהר (צילום: מיכה לבוטון)
אביבית בר זוהר (צילום: מיכה לבוטון)


אחרי שהמונולוג שלה לא עבד היא הלכה לבר זוהר שנשארה שותקת והטיחה בה "את באת לפה בשביל לסכסך בין כולם. ראיתי את זה מהרגע שנכנסת לפה ולמזלי אני לא רואה אותך מסנטימטר ועניתי לך מול כל עם ישראל ואת סכסכנית וכל המדינה יודעת שאת כזאת. את לא תפסיקי לסכסך, את מתפוצצת ממני ובחיים לא יהיה לך רבע ממה שיש לי. בחיים לא תגיעי לקלאס שלי, לסטייל שלי, לרמה שלי, להעצמה נשית לסגנון דיבור שלי ולמה שהשגתי בחיים שלי. ייקח לך שנות אור כדי שגבר יתייחס אליך כמו שמתייחסים אלי. לא יהיה לך את זה בחיים כי אין לך את זה במי שאת".

סימה בכר (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
סימה בכר (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)

"את מגדלת דור שלם של בחורות שרואות אותך ערומה באינטרנט ושומעות את הבולשיט שאת מדברת. את אומרת למירב, לדבר המושלם הזה 'תפסיקי לעשות מימיקות כדי שתראי יותר אינטיליגנטית'? את? מלכת המימיקות את ראית פעם איך את נראית? את ראית איך את מדברת? תסתכלי במראה תראי איך את מתנהלת אין לך ביטחון בגרוש'.

הדבר היחיד שהיה לבר זוהר ההמומה להגיד על העניין הוא שמבחינתה, בכר היא הרוע בהתגלמותו ונראה כי גם שאר דיירי הבית לוקחים צד ומצדדים בבר זוהר שהצליחה לא להרים את הקול ולא להגיב לבכר בדבריה.