משה דץ, שזכה אפילו לכתבה מורחבת בחדשות על ריצתו לראשות עיריית גבעתיים, החליט בשלב זה להקפיא את מועמדותו והודיע שירוץ אולי בבחירות הבאות.

דץ, כאן נולדו לי ילדי?

"זה נכון, החלטתי הפעם לא לרוץ".


תופיע עם אורנה בחנוכה?

"עם אורנה, הדוד חיים, יובל המבולבל ועוד".

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

>הח"כ לשעבר רפי אלול ורעייתו היפה עפרה, מייסדת המרכז האקדמי פרס, העבירו גם הם בימים אלה הודעה ראשונית על חתונת בנם זיו. האירוע יתרחש ב–4.10. סביר להניח שגם לקראת האירוע הזה יהיו נחיתות של מטוסים פרטיים.

אלול, המיטיבה להתלבש, מכינה הפתעה?

"החתונה תתקיים בע״ה ב'ויה אירועים' בנס ציונה. מחתן אותם הרב זלמנוביץ, הרב של מזכרת בתיה, שחיתן גם את רפי ואותי לפני 33 שנים. אני לובשת שמלה אדומה של לנוון. מוזמנים חברים שלנו מהארץ ומחו״ל".

>מפיק הטלוויזיה ונציג ה־ABN במזרח התיכון, אריק הניג, ובת זוגו בשנים האחרונות, מיה, מצפים לביקור החסידה בחודשים הקרובים.

>לאלי אספוסיטו, שהופיעה בשבוע שעבר בישראל כמעט בלי שאף אחד הרגיש (בכל זאת, למופע שלה לא היו יחסי ציבור) שידרה התנהלות שמתאימה לכוכבות סוג ב', ולא למישהי שנחשבת לאחת הכוכבות הגדולות בדרום אמריקה. הזמרת לא החליפה אפילו תלבושת אחת לאורך המופע, הגיעה לארץ ללא הספר הצמוד ונזקקה לשירותי מעצב שיער תוצרת כחול־לבן. לבריטני ספירס זה לא היה קורה.

מההפקה של לאלי נמסר: "לא היינו צריכים יח"צ למופע, כי מכרנו טוב בלי זה. אם היינו נתקלים בקשיים, היינו מגייסים משרד יח"צ בכיף. הקהל נהנה בטירוף. לאלי עלתה לבמה עם דגל ישראל, וכולם התרגשו מאוד. היא הגיעה עם פמליה מכובדת של 16 איש. לגבי החלפת התלבושות - ככה היא מופיעה בסיבוב הזה בכל העולם. מומלץ לבדוק את האינטרס של מי שבוחר להדליף לך סיפור כזה".

לאלי אספוסיטו (צילום: יחצ)
לאלי אספוסיטו (צילום: יחצ)

>לאחים נקש היו כמה חודשי נחת שבהם המלון שלהם ביפו, "סטאי", נחשב למרשים ביותר שנפתח בישראל. עכשיו נפתח להם על הראש בהשקעה אסטרונומית ובמרחק פסיעה מלון "Jaffa", שבוודאי ייתן פייט רציני לפרויקט של האחים המליינים.

רפי נקש, מי המתחרים?

"אני מאוד שמח שהם פותחים. זה נותן ליפו עוד פוש רציני. תחרות זה טוב לביזנס. אני חושב שמלונות בתל אביב צריכים לדאוג".