רק ליאורה תעדכן אתכם במצבו הרפואי של המאסטרו, צביקה פיק. אז ככה: המשפחה שלו מחפשת לו עובד זר, עדיף כזה המצויד ברישיון נהיגה. המאסטרו מתקדם יפה מאוד בשיקום, ועדיין מגיע מדי יום למוסד השיקומי "רעות", לטיפולים באותו חדר שבו היה מאושפז.

>לפעמים ליאורה נתקפת בהתקף טוב לב לא מוסבר. קבלו אייטם הנוטף כולו דבש. שרה נתניהו כיבדה בנוכחותה את פארק הלגו בחולון. הגברת הראשונה נפגשה שם עם ילדי עוטף עזה ועם ילדים חולי סרטן וחילקה להם מתנות לחופש הגדול. הילדים הנרגשים הראו לה דיוקן שלה מלגו. כצפוי, לוותה נתניהו בסנדרה רינגלר ושלושת ילדיה.


סנדרה רינגלר, שרה נתניהו, נועה קירל (צילום: רפי דלויה)
סנדרה רינגלר, שרה נתניהו, נועה קירל (צילום: רפי דלויה)

>שישי בצהריים, זאפה. הזמר קובי אפללו עולה שוב לבמה אחרי ההפסקה. פתאום הוא מגלה מולו את אשתו, אמילי, חמושה בעוגה מיוחדת לכבוד יום הולדתו ה–42. שוב הוא מזכיר לקהל הנרגש שיום לפני החתונה הוא שאל אותה: "איפה היית 40 שנה?".

יחצ
יחצ

>רן כרמי בוזגלו, מגדולי מעריציו של החייל היורה אלאור עזריה, החליט להיות לכמה רגעים יגאל שילון או אהרן אהרן מהתוכנית של דידי הררי. בוזגלו התקשר לחברה להסרת שיער ״care לייזר" ואחרי שבירר עם הנציגה שלהם שהם עומדים בהבטחתם בפרסומים "להסיר כל דבר", הוא ביקש להסיר את פעיל השמאל ובעלי המותג גור מינצר, שלטענתו מפריע לו מאוד. המוקדנית הורידה אותו מהקו בצורה מנומסת מאוד.

מינצר, בתגובה: "הוא מוזמן לדבר איתי. אם הוא חושב שזה מכובד להסיר בני אדם, אז הוא בטח לא כוס התה שלו. אני מאמין בזכויות השוות של כל בני האדם".