ראשון, 10:00 בבוקר. השקת איזה שואב אבק. העיתונאי מנחם קולדצקי (אקטואליק) ניצב יחד עם שורה של סלבים ובלוגריות מהמגזר ומציע לרון שחר, מנחה "המירוץ למיליון", הניצב מול כמה דוגמניות חרדיות, לשבץ את הזוג שמוליק ופייגי (סטיילסטית חרדית) אברהם בתוכנית הריאליטי הבאה. שחר לא מתלהב ועל פי הדיווחים שהגיעו לליאורה דוחה את הרעיון על הסף: "הספיק לנו הזוג הדתי באחת העונות. לא רוצים חרדים ב'מירוץ'.

הפקה שלמה עבדה מאחורי הקלעים רק על הזוג הדתי, כדי לפתור להם את הבעיות של שבת או אכילת תולעים". קולדצקי מנסה: "זה יביא רייטינג מטורף. זה שווה". שחר: "כולכן חמודות ויפות, אבל אין מצב שיהיו חרדים במירוץ אי פעם. זה עלויות מטורפות".

רון, זהו שחר של יום חדש?


"המצאה מופרכת. הרי היה זוג דתי ואפילו זוג נהדר. שושי ושושה לנצח. אולי יחזרו לעונת פיינליסטים".

קולדצקי, אקטואליק?

"הוא משקר. אמר מילה במילה".

מרשת נמסר בתגובה: "'המירוץ למיליון' הינה חובקת עולם וככזו גם חובקת אנשים. ההרשמה למירוץ למיליון פתוחה לכל אחד ללא שום הבדל של גזע, מין או דת. כל אינפורמציה אחרת שמועברת בהקשר זה אינה נכונה״.





רון שחר (צילום: עדי אורני)
רון שחר (צילום: עדי אורני)



>מירי רגב, זאב אלקין ונורית קורן הגיעו לכפר השילוח שבמזרח ירושלים, להסרת הלוט מבית הכנסת התימני אחרי 80 שנה. 

>יפתח רון טל, יו״ר חברת החשמל, לא נח לרגע. רגע אחרי שהוא חתם עם יו״ר חברת סלקום, עמי הראל , על המיזם המשותף בנושא הסיבים האופטיים ב 100 מיליון דולר, הוא יצא לעודד את תושבי הדרום ועוטף עזה. רון טל, אלוף במייל אמר שברגעים כאלו העידוד והחיזוק לתושבים הם הכי חשובים. TMI מנסה לברר האם הפסקת האש היא אכן תוצאה ישירה של הביקור הזה.
 
(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)