אין ספק שזה אחת התקופות היותר מוצלחות עבור הדוגמנית והמגישה רותם סלע. היא מככבת באופן קבוע על המסך בתוכניות פריים טיים מצליחות ובשנה האחרונה משמשת כפרזנטורית הראשית של "קסטרו" ומככבת בפרסומות נוספות.

הורסת על הסט. (צילומים: נוי ערקובי)
הורסת על הסט. (צילומים: נוי ערקובי)

הכוכבת הגדולה והאמא לשלושה ילדים קטנטנים עובדת ב"פול פאוור" ימים כלילות כך שגם ביום הולדתה ה-35 שחל היום, היא התייצבה על סט הצילומים במדבר יהודה כדי להצטלם לקמפיין החדש לקראת החגים של קסטרו. ההפקה, שהיא כמו משפחה החליטה להפתיע את הכוכבת שלהם בעוגה מעוצבת.


כשחזרה הביתה הילדים ובעלה אריאל רוטר הפתיעו אותה כשנכנסו להעיר אותה עם זרי פרחים ושירי יום הולדת. לכבוד היום החגיגי סלע העלתה פוסט מרגש לרשתות ושיתפה את העוקבים בחוויה שלה: "אני בת 35. כבר לא ילדה, אבל הכי מאושרת ושמחה בחלקי שהייתי מעולם. המשפחה שלי בריאה ,מלוכדת ומאושרת. תפסתי את הגבר הכי שווה ביקום ומאיזו שהיא סיבה מוזרה הוא חושב שאני גם אחלה, חברים שלי אוהבים אותי ואני אותם. לא צריכה מילימטר יותר מזה".

אל תחשבו שכאן החגיגות נגמרות כי מחר, תעזוב המשפחה היפה בת החמש נפשות לאיביזה, שם יעבירו את סוף השבוע ויחגגו לאמא המצליחה את הגיל החדש. ולא- אסי לא צפוי להצטרף! שיהיה במזל

מזל טוב!
מזל טוב!



 

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1) on