בעוד כשבועיים, יתקיים הגמר החגיגי של "האח הגדול" ומלבד הדיירים בבית שמתכוננים לרגע המכונן בו ידעו מי מהם יזכה במיליון, גם מגי טביבי לא מבזבזת זמן ומתכננת הכל עבור היום בו תפגוש את בן הזוג שלה אותו הכירה בריאליטי ישראל אוגלבו שמקומו בגמר מובטח.

אז האם הוא ייצא כמנצח או לא את זה אנחנו עוד לא יודעים, אבל טביבי שהגיעה ביום חמישי האחרון לאירוע חגיגת עשור לקניון עזריאלי במודיעין גילתה ל- TMI שהיא כבר זמן רב חושבת מה ללבוש לאירוע הגמר ולבסוף החליטה לתפור שמלה מיוחדת, בעיצובה האישי כך שנדמה שחוץ מהעסק החדש של תכשיטים לנערות עליו היא עומלת, אולי נזכה גם לליין בגדים תוצרת טביבי.

מגי טביבי ושלומי והבה (צילומים: רפי דלויה)
מגי טביבי ושלומי והבה (צילומים: רפי דלויה)


שאלנו את מגי מה הדבר הראשון שהיא מתכננת לעשות עם ישראל ברגע שגם הוא ייצא לעולם החיצוני היא סיפרה: "דבר הראשון שאני רוצה לעשות זה קודם כל לתת לו חיבוק ענקי כי לזה אני הכי מתגעגעת! ואני מקווה למצוא את הפינה השקטה שלנו אחד מול השני בלי מצלמות כדי שנוכל להשלים פערים".

עוד התייצב באירוע במודיעין שלומי והבה, בן הזוג של אביבית בר זוהר שייתכן ויגיע גם הוא לאירוע הגמר לתמוך בחברתו, הפאוור קאפל גיא זוארץ ויעל בר זוהר בליווי החבר הצמוד מושיק גלאמין, השורדות לשעבר מרינה קבישר ונטלי דדון ודנית גרינברג.

גיא זוארץ
גיא זוארץ

טביבי עם יעל בר זוהר ומושיק גלאמין
טביבי עם יעל בר זוהר ומושיק גלאמין

נטלי דדון
נטלי דדון

דנית גרינברג
דנית גרינברג

מרינה קבישר
מרינה קבישר