יממה אחרי שקראתם כאן ב- TMI כי שימי תבורי מתכוון לתבוע את אביבה תבורי, אשתו לשעבר בגין לשון הרע, חברי מועדון ארוחת הבוקר העלו במפתיע בתוכניתם ב 103FM את נשותיו של שימי תבורי שדנו בסכסוך בינו לבין ילדיו.

ראשונה לעלות לשידור הייתה אביבה, שסיפרה כי שמעה מהאייטם שלנו על התביעה אך טרם קיבלה מכתב מעורך דין. אם תשאלו אותה, היא בכלל לא יודעת על מה מדובר ואין לה מושג מדוע בעלה לשעבר מתכוון לתבוע אותה "מדובר באנשים שתובעים את כל אחד. אתמול שלחו לי בטלפון את כל האנשים שהם תבעו בשנה האחרונה. אני לא מתרגשת מזה, זה הדבר האחרון שמעניין אותי. הכי חשוב זה הילדים"

שימי ויהודית (צילום: עמי ורדי)
שימי ויהודית (צילום: עמי ורדי)


תוך כדי השיחה הועלתה במפתיע גם יהודית באומן, אשתו הנוכחית של שימי שעל פי השמועות עומדת במרכז הנתק של תבורי עם ילדיו. באומן גם לא רגועה ובמהלך השיחה הגיעה לטונים גבוהים.

"אביבה יש גבול לכל דבר. כל פעם אני מחמיאה לך בכל מקום ובכל פינה. פתאום אני קוראת ש'יהודית מכניסה לו מילים לפה'. את מכירה את שימי היטב ויודעת מי הוא, את ההתפרצויות והכעסים שלו. כשפוגעים בו הוא יודע להגיב והוא לא רוצה שיגידו שיהודית מכניסה לו מילים לפה. את יודעת מה היה לך איתו אביבה. את יודעת".

בימים טובים יותר עם אביבה (צילום: יהונתן שאול)
בימים טובים יותר עם אביבה (צילום: יהונתן שאול)