ככל שהימים עוברים, אתם למדים יותר ויותר על הדיירים המתגוררים בבית "האח הגדול" ועל החיים שהיו להם לפני שנכנסו לריאליטי. בתחילת התוכנית, בתעודת הזהות שלה, מריה דומרק סיפרה על הקשר שלה עם אמא שלה ואז, עוד לא תיארנו לעצמנו כמה הקרע גדול. כפי שקראתם כאן ב-TMI, אירנהאמא של מריה הייתה מאוד פגועה ולא הסכימה עם הדברים שבתה סיפרה על הקשר בינהן והאופן בו גידלה אותה, מה שגרם לה לא להגיע לאולפן בתוכניות הראשונות. מאז, היא ככל הנראה הכירה צד שונה של דומרק, שאולי היא מעולם לא הכירה וכיום היא מספרת לאנשים בסביבתה שהיא רוצה לעבוד על הקשר ברגע שתצא מהבית ואפילו עוזרת לה להגיע לגמר הגדול.

מעניין איך הדברים יתקדמו אחרי השיחה של דומרק עם החבר שלה לבית רועי קורנבלום בה היא סיפרה על היחס של אמא ולמה היא סיפרה לה שהיא נכנסת לריאליטי רק יומיים לפני. 

רועי ומריה (צילום: אינסטגרם)
רועי ומריה (צילום: אינסטגרם)


"הייתי באודישנים הראשונים לאח הגדול והיא כל הזמן הייתה אומרת לי 'את תבכי', 'את לא תסתדרי' בגלל זה רק יומיים לפני שנכנסתי לבית העזתי לספר לה ובזמן שאני מדברת איתה זה התקליט שמתנגן לי בראש, המילים האלו שהיא אמרה לי. היא לא אמרה את זה שוב אבל כן היו כמה עקיצות כאלו היא ידעה אבל שאין מה לעשות כמה שהיא תגיד לי שאני חלשה זה לא יעזור".

"אני בטוחה שגם אמא שלי וגם הבן זוג שלה לא היה להם מושג מי אני. הם חשבו שאני ילדה אגואיסטית, לא חברותית כי זה מה שהם ראו ממני בבית. הגישה הכללית בבית זה שלאף אחד לא אכפת מאף אחד וגם אדישות בבית זה כל מה שהיה. זו הייתה המגננה שלי מולם. לא הייתי רוצה לשמוע מה יש להם להגיד כי הדברים שלהם היו פוגעים בי, 'אל תפנו אלי' זה היה הפרצוף".

מריה דומרק (צילום: ליאור קסון)
מריה דומרק (צילום: ליאור קסון)

"אם אני אני אגיד לאמא שלי 'לא נעים לי לשמוע' ואמרתי את זה כבר, זה הופך להקנטות כאלה והיא עושה לי דווקא כדי להציק 'תראו אותה היא לא רוצה לשמוע', אז גם את זה למדתי לא לעשות. סוגרת אוזניים ומקשיבה למה שיש לה להגיד. אני כל הזמן רק 'די די אני מתה לעוף מפה די' ואז אני מתפוצצת לוקחת את הדברים שלי והולכת".

"אני כן מודעת למערכת יחסים שלנו ומה הבעיות שלנו, הייתי מוכנה גם לדבר על זה פשוט לא היה מי שיקשיב. כדי שהקשר שלנו ישתנה גם היא צריכה לרצות לעבוד עליו. אני לא אופטימית, אני ניסיתי. הייתי מציעה לה הרבה ללכת לשבת בבית קפה, בקניון, לדבר קצת לעבוד על הקשר. היא כל הזמן הייתה אומרת לי 'לא בא לי' מה אני יכולה לעשות היא לא רוצה?"

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)