מאיה בוסקילה פוצחת בקמפיין נגד הגננות המתעללות. היא מבקשת מכל חבריה להירתם לנושא.

בוסקילה. את בעד הפעלת מצלמות בגני הילדים?

"הכוונה שלי היא לא לגננות, ממש לא! היא לכל אדם שנמצא בגן ילדים, יש גם סייעות ומטפלות, כל אדם שפוגע בילדינו חייב להבין שהעונשים צריכים להיות יותר קשים, ילדינו לא יכולים להיות הפקר, ואני אישית בתור אמא לא יכולה לראות את כל הזוועות שמתרחשות בגנים ולחשוב שאולי יום אחד לני שלי ייפגע חלילה. לא מובילה שום מאבק, רק רוצה לעשות משהו בנידון״.


זה באמת מחריד.

״כואב, אחות. ואני ממש לא רוצה לראות עוד מלאך קטן מת ולא לישון בגלל זה יומיים. מה לעשות, רגישה. הגיע הזמן שיהיה פיקוח, מצלמות ועונשים כבדים יותר. מי שפוגע בילדים שלא יעבוד בגנים ושילך לטפל בעצמו, ה׳ ישמור״.



-תמיד יש פעם ראשונה: ניקול ראידמן עישנה נרגילה לראשונה בחייה וסיכמה את החוויה כמיותרת.

-הזמר אבנר גדסי הלך לתומו לספר את תלתליו במספרה בעיירה המנומנמת אזור, וגילה להפתעתו כי הוא מככב במסע בחירות של המועמדת לראשות העיר, מזל שאול. גדסי כעס ופרסם מיד פוסט זועם: "יש גבול לכל תעלול. לפתע מצאתי את עצמי מככב בסרטון עם מזל שאול. אני לא מכיר אותה ולא ידעתי מי היא. פגשתי אותה לראשונה אצל אורן, הספר המקומי שלי. ראיתי פלשים וצילומים אז שאלתי ‘מה קורה?'. היא ניגשה אלי ואמרה לי שהיא מתמודדת לראשות המועצה וביקשה להצטלם איתי. אני כמובן סירבתי להצטלם איתה, אז עשו לי מצלמה נסתרת. אבקש ובמיידי למחוק את הסרטון עם התמונה שלי. את המועמד שלי אני בחרתי. ואת זכותי להצביע אממש. בטח לא למועמד שמוכר בלופים. אני לא ועדת קישוט של אף אחד. רק של עצמי".

גדסי, הגברים בוכים ביום?

״הסרתי את הסרטון, התגובות היו פשוט לא לעניין״.

שאול, מצלמה נסתרת?

״אבנר גדסי לא אמר שהוא תומך בי. הסרטון, שפורסם בעמוד הפייסבוק הפוליטי שלי, הוסר באותו רגע והתקשרתי לאבנר להתנצל. הסברתי לו שמדובר בטעות בתום לב של העורך, למרות שהנחיתי אותו לא להכניס את תמונתו. יתרה מכך, אבנר גם הסיר את הפוסט כאשר הבין שפעיליו של ראש המועצה עושים בו שימוש לרעה כדי לפגוע בשמי הטוב".

צילום: אסף קליגר
צילום: אסף קליגר

>האירוע בגן האירועים "טרה" בקיסריה, הצדיק במלואו את שמה של חברת הענק שחגגה שם. יותר מ- 600 עובדי חברת "עמל ומעבר" הגיעו לאירוע המסורתי של החברה הפרטית המובילה בארץ בתחום בתי האבות וטיפולי הבית, לקראת ראש השנה. אחד מבעלי החברה, ארי גרוס, הגיע מיוחד מארה"ב והוא יחד עם הבעלים הנוספת ומנכ"לית החברה, דליה קורקין, בירכו את עובדי החברה וציינו את האווירה המשפחתית והמיוחדת בה. גרוס ציין את הפרויקטים החדשים שבפתח והוסיף בחיוך שהיעד הבא הוא שירותים מיוחדים לאזרחים מעל גיל מאה. אחר כך חולקו תעודות הצטיינות ל- 30 מעובדי החברות השונות. גלית גז, מנהלת רשת בתי האבות של "עמל ומעבר", ד"ר שי גל חן, אחראי תחום בריאות הנפש, יפתח וולף, סמנכ"ל כספים וחנה גרוסמן, מנהלת תחום טיפולי הבית. בסיום הערב, אחרי ארוחת ערב עשירה ומשביעה, ציפתה לעובדי החברה ההפתעה המסורתית שהרימה את האולם, ההופעה של הזמר עברי לידר.

דליה קורקין בעלים ומנכ״לית עמל ומעבר וד״ר שי חן גל, מנהל תחום בריאות הנפש בעמל (צילום: יח"צ)
דליה קורקין בעלים ומנכ״לית עמל ומעבר וד״ר שי חן גל, מנהל תחום בריאות הנפש בעמל (צילום: יח"צ)