שעה שהלהיט "צדיק" מתוך האלבום החדש של שולי רנד חורך את היו־טיוב עם מאות אלפי השמעות וצפיות, צצות מאחורי הקלעים בעיות. לפי גרסת אשתו מיכל, הוא הפסיק לשלם חשבונות והותיר אותה ואת ילדיהם המשותפים בחושך ובחום הלוהט. מיכל, שזכתה לאחרונה בבית המשפט בתביעת העיקולים ההמונית נגדו, טוענת שכבר מספר ימים המשפחה נותרה ללא חשמל. מקורבים מספרים שבדיון שנערך לפני כשבוע הסכים בא כוחה של מיכל לקבל את הצעת השופט ובמקום עיקולים יפקיד רנד סכום חודשי. בא כוחו של רנד סירב, והשופט פסק צו לעיקול הכנסותיו באשר הן.

שלום מיכל, שוב בלגן?

"לצערי, כן. והפעם כבר אין לי סבלנות לריקוד המטורף עם שולי. בפרט כשהוא מערב את הילדים שעברו תחת מעשיו הלא אחראיים מספיק פחדים".


הוא ניתק את החשמל?

"לא. הוא פשוט לא מסכים לשלם אותו עד שאעצור את התביעה והעיקולים נגדו. חברת החשמל ניתקה".

טוב, טבעי שעל מנת שיהיה לו כסף, עלייך להסיר את העיקולים.

"עורך הדין שלי ניסה הכל לפני הדיון כדי שלא נפגע בעסק המשותף שבניתי בעשר אצבעות. גם בדיון ניסה השופט לתת פתרון חלופי, אבל הצד של שולי סירב. תראי, ליאורה, שולי מאמין שלא מגיע לי כלום ועושה הכל שלא אקבל כלום, שאחיה בלי שקל אחד. הוא ממש מתאמץ שלי אישית לא יהיה שקל. ובאמת אין שקל על שמי".

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

שולי לא עוזר?

"דווקא בחופש הזה, לאחר שנתיים שלא נפשנו, הוא הוציא אותנו לנופש באילת. משלם את המכולת. משלם דלק ועל הרכב שלי, גם חלק מהשכירות וחשבונות הבית. אני מאוד מודה לו ומאוד מעריכה אותו על זה".

ביקשת ממנו שישלם את החשמל?

"בלי סוף. התחננתי שלא יערב את הילדים במחלוקת העסקית בינינו".

מיכל, את כל כך מוכשרת, את עובדת?

"שאלה כואבת, אבל אענה לך עליה בכנות. שולי החתים אותי בחוזה השותפות שלנו שאסור לי לעבוד בשום עבודה אחרת מלבד העבודה בעסק המשותף. לא כדאי שאפר חוזה כשאני תובעת עכשיו את אכיפתו. אני אף פעם לא יכולה לתכנן תוכנית כלשהי, לי ולילדים, מבלי להתקשר ולקבל אישור וכסף משולי. בגילי ולאחר שעבדתי כל חיי והתנהלתי עם כספים, זה מאוד קשה. גם לא תמיד יש אישור משולי. תאמיני לי, יש לו הרבה מאוד כסף. אני מאמינה שהלילה שוב נהיה בחושך. אתמול היה ממש מפחיד".

בא כוחו של רנד, עו"ד אלישע גרינפלד, מסר בשמו: "אין תגובה".