במגדל השופטים האקסקלוסיבי תל אביב הייתה לאחרונה תזוזה רבתי. הדיירים נילי פריאל ואהוד ברק, יחד עם איש הביטחון הצמוד, עזבו לטובת מתחם אסותא. השכנים קצת התפלאו על כך שהמשפחה הלוחמת, שהרבתה להשתמש במתקני הבניין, לא שלחה איגרת פרידה. בימים הקרובים יתייתמו הדיירים גם ממשפחת ריכטר, קובי ויהודית, שעוברים להתגורר גם הם באותו לוקיישן מפונפן. עד עכשיו התגוררו הריכטרים בדירתו של צביקה פיק.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


-קובי אלכסנדר אומנם עדיין אסיר ברישיון, מה שגורם לו להיתקע בארץ, אבל זה לא מונע ממנו לנסוע לנופש "הכל כלול" עם המשפחה ביערות הכרמל.

-אורן חזן ממשיך בניסיונות להיות אושיה תל אביבית, והצטלם לקליפ של היחצן שון באליש.

חזן, התל אביבים במתח. אתה מתמודד או לא?

"את שון הכרתי לפני מספר חודשים, בחור צעיר עם הרבה אמביציות. אחרי תקופה הוא סיפר לי שהוא עושה שינוי כיוון והולך להתחיל בקריירה של שירה, ושהוא מצלם קליפ חדש ושאל אם אוכל לסייע ולקחת חלק. אז כמובן שהסכמתי, כמו בכל מקום שבו אני יכול לתת מעצמי כדי שאחרים יצליחו להתפתח, להמשיך הלאה ולהתקדם. זה חלק בלתי נפרד מהחיים. לתת מעצמך זו שליחות".

אורן חזן ושון בלאיש (צילום: אור גפן)
אורן חזן ושון בלאיש (צילום: אור גפן)

-במוצ"ש האחרון התארחו כ–20 בחורים, כולם מגלניסטים שנושאים טראומות ממלחמת לבנון השנייה, בקהילת "המפטונס לונג איילנד" של הרב הכריזמטי מארק שנייר. ישראל גוטסדינר ובני רוזנבאום, חברי צמד רעים, הופיעו וריגשו במיוחד כשביצעו את "ונתנה תוקף" כשכל הבחורים עוטפים את הצמד על הבמה. שירי מימון, שנמצאת בחזרות למחזמר "שיקגו", תופיע בפניהם בעוד שבועיים.