ערב נסיעתה של יהודית באומן עם בתה קארין ושימי תבורי למרכז להפרעות אכילה "אן מארי פרזידנט" בהולנד, הכל בוטל. לילה לפני כן התמוטטה קארין, והמשפחה לא יכלה לצאת ללא ליווי רפואי עם אינפוזיה והשגחה צמודה. מכיוון שהמשפחה לא יכלה לארגן את הכסף, הוחלט לדחות את הנסיעה.

יהודית באומן, אני מצטערת לשמוע.

"אני נלחמת במחלה הארורה הזו, לא מרימה ידיים, זוהי מלחמת מוחות של 13 שנה, ואני עדיין לא מוותרת. לא מאחלת לאף אמא בעולם צער שכזה, כאבי נפש תמידיים, מתחים. מאוד עצוב".


קארין ויהודית באומן
קארין ויהודית באומן

>בבוקר יום ראשון השבוע נלקח פלאטו שרון באמבולנס מבית חולים איכילוב למרכז הרפואי ע״ש רבין (בילינסון לשעבר). לפחות שם הוא ירגיש בבית אחרי שבעבר הוא תרם מוזיאון שלם לבית החולים. הוא יאושפז שם בסוויטה שהכין מבעוד מועד. נתפלל לטוב.

יואב, הבן, מה שלום אביך?

"מעדיף לא להתייחס ומעדיף שלא יפורסם שום דבר. תודה".

פלאטו שרון
פלאטו שרון

>השולחן הקבוע של אורי אבנרי ז"ל בבית הקפה "דובנוב 8" בתל אביב ממשיך את המסורת, וחבריו נפגשים כל שישי בצהריים כדי להעלות את זכרו. בשבוע שעבר החבורה הגיעה לשם אחרי האזכרה וציון יום הולדתו ה–95 שנערך ב"צוותא" תל אביב. בין היתר נכחו עדה יונת, כלת פרס נובל, והעיתונאית המיתולוגית תמר מרוז. בפרלמנט ליד נצפו חיים טופול, שמוליק עומר וכל ותיקי הבימה.

>יובל שרף ושלומי שבן העדיפו לבלות בסוכות בטיולי טבע במרחבי העמקים שבצפון ולקנח בסעודה מהמטבח הבדואי של השף סולטאן אבו פול ממסעדת "אלסולטאן" מהיישוב בית זרזיר שבלב שדות עמק יזרעאל.

יובל שרף ושלומי שבן (צילום: רן בירן)
יובל שרף ושלומי שבן (צילום: רן בירן)