אחרי שכל העולם היה מרותק בשבוע שעבר לסיפור של אביבה גרנות וחוה יערי, יצאה ליאורה לראיון קצר עם הבמאי רן סער, לבדוק איך דווקא הוא מכל מי שחיפשו את יערי במשך שנים (כולל ליאורה!), הצליח איתה. שיא הכתבה: מישל חדד הסכים להיפגש עם חוה יערי, שיש בבעלותה דירת עמידר בצפת, אך כרגע מתגוררת באזור נתניה בגלל טיפולים רפואיים שהיא מקבלת.

סער, האם שילמתם ליערי? אילו התניות היו לה?

"כבמאי וכיוצר של הסרט אני מתעסק אך ורק בתוכן ולא בענייני הפקה וכספים. פגשתי את חוה יערי כמה פעמים לפני הראיון, והיה לא פשוט לשכנע אותה להתראיין. לשמחתי, בסופו של דבר היא הסכימה. לא הובטח לה מראש שום דבר ברמת העריכה ותוכן הדברים, ולא היו התניות מצדה. עוד בשלב התחקיר של הסרט הובהר לנו שבעלה ובתה לא ייקחו חלק ולא ישתתפו בסרט או יגיבו. הם רצו להישאר מחוץ לזה, וכיבדתי את בקשתם".


דיה, הבת של אביבה גרנות, בחרה שלא להגיב. צחי יערי, בנה של חוה, מסר: "אני לא יכול לדבר".

חוה יערי (מימין) ואביבה גרנות (צילום: צביקה ישראלי)
חוה יערי (מימין) ואביבה גרנות (צילום: צביקה ישראלי)

>בשני התקיים טקס פתיחת פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר ה–39 בבית הספר לקציני ים בעכו, שהתקיים במעמד ראש העיר שמעון לנקרי. שיא האירוע היה המופע המוזיקלי של יוצאי להקת כוורת האגדית דני סנדרסון, גידי גוב, אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק שאירחו את מזי כהן, ששיתפה פעולה עם סנדרסון וגוב בלהקת גזוז.

>וליאורה חמיצר מסיימת בחידה לשבת. מיהו אותו ח"כ לשעבר, עתיר נכסים, שמינה את המאהבת שלו לדירקטורית באחת החברות שלו? אגב, אותה מאהבת הייתה נשואה בעבר לאדם בעל דעות פוליטיות דומות לאלה של אותו ח״כ לשעבר.