כנראה שכדורסלן וקפטן הפועל ירושלים, ליאור אליהו, מתקשה ביותר מדי פרידות בבת אחת. אחרי הפרישה המהדהדת מנבחרת ישראל והפרידה העוד יותר מהדהדת מארוסתו ההרה, אנסטסיה, השניים חזרו איש לאזור הבאזר של רעהו. ולא רק זה. בתוספת הזמן של העלילה, מתברר שהיא שוב בהריון.



תקציר הפרקים הקודמים: השניים כבר עשו צעד וחצי לקראת החופה, אבל אז החליט אליהו לבטל את האירוסים. בתביעה שהגישה לפני שלוש שנים לבית המשפט, טענה אנסטסיה כי מערכת היחסים ביניהם נמשכה ארבע וחצי שנים, שבמהלכן הם חיו ברמת חיים גבוהה מאוד, כולל דירת פאר שכורה, טיסות לחו"ל, בתי מלון ומכוניות פאר. לטענתה, אליהו הרוויח בתקופה זו - תחזיקו חזק - יותר ממיליון יורו לעונה. היא טענה גם כי נקבע מועד לנישואים ביולי אותה שנה באולם האירועים "אבניו" בקריית שדה התעופה. עוד פירטה כי בהצעת הנישואים הרומנטית הוא רכש לה טבעת יהלומים יקרה, מילא את הבית בפרחים, בלונים ושמפניה. לטענתה, לאחר שנודע להם שהיא בהריון, הוא החליט לנטוש אותה והחל במסע איומים ולחצים עליה. ועכשיו, עם תום החגים, ליאורה כאמור שמחה לבשר כי הארוסה לשעבר חזרה להרכב הפותח והשניים שוב באותה הקבוצה.


אליהו, אפשר לאחל שוב מזל טוב, והפעם באמת?

״אנחנו מצפים לבת״.

אני שמחה שהכל ביניכם הסתדר ועלה על דרך המלך.

״תודה״.



>שבוע שעבר ב"פסטיבל התמר" המסורתי במצדה בים המלח. ריטה האחת והיחידה מלהיבה את קהל האלפים. לפתע היא מפסיקה לשיר ומספרת לקהל כי לפני מספר שנים הגיע הנשיא שמעון פרס ז"ל במיוחד למקום הזה כדי לשמוע אותה. היא סיפרה שצוות בית הנשיא סיכם איתה מראש שבשיר השלישי הוא עוזב. ריטה עשתה פאוזה כדי לאפשר לו ללכת, והוא נשאר, עוד שיר, פאוזה, והוא נשאר, וכך עד סוף ההופעה, כשעלה לבמה לחבק אותה. "לסיום", אמרה ריטה לקהל הנרגש, "יושבת איתנו יונה ברטל, סמנכ"לית בית הנשיא המיתולוגית, שתעיד שכל מילה אמת". אחר כך היא העלתה אותה לבמה לחיבוק ולצילום משותף.

ברטל, הופתעת?

"חשבתי שאני מתעלפת. לא ידעתי איך היא זיהתה אותי מעל הבמה בקהל האלפים. זה היה עוד משהו מיוחד שהיה משותף לי ולנשיא פרס: האהבה לשיריה של ריטה".

ריטה, יונה ברטל (צילום: יח"צ)
ריטה, יונה ברטל (צילום: יח"צ)

>את ה"פסטיפאן" הבא סגרה נעמה סופר על עם מיכל הקטנה. הטור יתחיל בארצות הברית במרץ ויגיע ארצה ביולי–אוגוסט.