תפנית בעלילה. לאחר שליאורה דיווחה, בלעדית כהרגלה, כי אלעד מגן נתבע על ידי שחקני המחזמר "אלאדין", בהם טוביה צפיר, עדי הימלבלוי, אסף הרץ והאיש והקוביות מייקל לואיס, על כך שהוא חסך מהם את התשלומים על ההופעה במחזמר, מגן מוסר בפוסט ארוך את גרסתו. לטענתו, הוא החליט לכבס את הכביסה המלוכלכת ולחשוף את האמת מאחורי ההסתבכות הכספית שלו. על פי גרסתו, הוא חלק מערכת יחסים עם בחור שעשק אותו, רוקן את חשבונותיו ועקץ אותו ואת משפחתו.

מגן, האם אתה חושב שקאסט "אלאדין" יסלח לך כעת?

"אני לא חושב או בטוח שיסלחו לי, למרות שממש הייתי רוצה את סליחתם. אני מבין לגמרי את הכעס שלהם, אך מודה שהייתי טיפש, ובסופו של יום אני נעקץ לא פחות מהם ואף יותר. יש חלק מאנשי ההפקה שאחרי שקראו את הפוסט עדיין טוענים שאני נוכל, אבל אני לא מבין איך הם מגיעים למסקנה כזו. אחרי הכל אני לא נהנה מהכסף בחוף בתאילנד, אלא נעקצתי בעצמי, והורי מכרו את ביתם בין היתר. סך הכל רציתי להגשים חלום. ובטיפשותי נתתי לאדם הלא נכון לנהל לי את הכספים בדבר הזה".



לואיס: "לא סולח ולא נשכח".

צפיר, קראת את הפוסט של מגן. אולי, אחרי יום הכיפורים, הגיעה העת לסלוח ולשכוח?

יעל צפיר, בשמו של טוביה: "אין לי תגובה".

זוהר יעקובסון בשם עדי הימלבלוי, מייקל לואיס ואסף הרץ: "זו התנהלות שהיא לא פחות מבושה וחרפה! כולנו מצפים לקבל את השכר המגיע על עבודה של חודשים, שיחליפו לכולם את הצ'קים ללא כיסוי לצ'קים עם כיסוי".

כוכבי אלאדין (צילום: שוקה כהן)
כוכבי אלאדין (צילום: שוקה כהן)

>מוצ"ש האחרון ב"בית מתן" ברעננה. תא"ל במיל' אביגדור קהלני משיק את ספרו "מנהיגות במעגלי החיים". יקי ודמני, המועמד לראשות העיר רעננה, חבר ותיק של קהלני עוד מתקופת השירות הצבאי ועוד אחד מגיבורי מלחמת יום הכיפורים, זוכה להקדשה אישית מהמחבר. השניים גם בילו בסיום האירוע בהעלאת זיכרונות מתקופת הצבא. קהלני הביע את תמיכתו בוודמני כבר בראשית המרוץ לראשות העיר רעננה, ואף העלה סרטון בשבחו שבו אמר: "הוא אחד האנשים הטובים שיש לנו במדינת ישראל. אני לא תושב רעננה, אבל אם הייתי תושב רעננה, הייתי מצביע ליקי".

קהלני, אחים לנשק?

"מנהיגות היא גם בשדה הקרב וגם בשדה הציבורי. אין מתאים יותר מיקי לראשות עיריית רעננה".

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

>המדור תמיד זוכר: אף שלא נראה בציבור מאפריל, צביקה פיק, 69, חגג בשלישי השבוע יום הולדת בחברת משפחתו הגרעינית בלבד, ללא ילדיו הגדולים.

צביקה פיק (צילום: רפי דלויה)
צביקה פיק (צילום: רפי דלויה)

>גאווה ישראלית: ההצגה ״רצח״ מאת חנוך לוין בבימוי אילאיל סמל זכתה בפרס מיוחד של חבר השופטים בפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון צעיר במינסק בלארוס, Teatralny Kufar International Theatre Festival.