למרות המחאות, ההכנות למחזמר משירי אייל גולן, שכתב מאור זגורי, מעלות הילוך. כנראה שבקאמרי חושבים שהסערה חלפה לבלי שוב. האודישנים בעיצומם, התפאורה מוכנה, ויש כבר תאריכים להעלאת המחזמר המדובר.

יפעת יעקובסון, דוברת הקאמרי, שמרתם מקום של כבוד להצגת הבכורה לאבא, דני ביטון?

"המחזמר ‘זה אני' יעלה בחודש מרץ הקרוב. תחילת החזרות בחודש ינואר ומטבע הדברים נערכים בתיאטרון לקראתו".


זגורי בחר שלא להגיב.

אייל גולן (צילום: פזי אברמוביץ)
אייל גולן (צילום: פזי אברמוביץ)


>טלי עומר
, בתה של הסופרת והאגדה, זוכת פרס ישראל, דבורה עומר ז"ל, שכתבה רבי־מכר לילדים ולנוער, בהם "שרה גיבורת ניל"י", שוקלת להוציא ספר ובו לתאר את הפצעים של אמה שלא סופרו מעולם. על הוריה (של דבורה), שהתגרשו בילדותה, ועל אמה שנהרגה בתאונת ירי של ההגנה כשהייתה בת 11.

טלי, דפי דבורה?

״אמא שלי תמיד בכתה. היא הייתה אישה עם גשם בעיניים. כל כך עדינה ושברירית. היו לה פצעים פתוחים מילדות שלא הגלידו, ואני מגיל ינקות ידעתי שאסור לי לדרוך במקומות המדממים האלה שלה. בגיל 3 וקצת אבא שלי אמר לי: ‘אל תרגיזי את אמא, הייתה לה ילדות קשה'. זה היה משא כבד מנשוא לפעוטה שכמוני. וביום האחרון לחייה, כשכבר לא ידענו אם היא חיה או מתה, פקחה את עיניה, הושיטה את ידיה אל פני הרטובות מדמעות ושאלה אותי: ‘הייתי אמא טובה?'. ‘בוודאי שהיית אמא טובה', עניתי לה, ‘היית אמא מושלמת'. אבל לא הייתה לי אמא אחרת. היא הייתה האמא היחידה שהכרתי. האמא שעולמי חרב עלי כשנפטרה. כה קשורות היינו״.

בטוח יהיה מרתק.

״אני שוקלת בכובד ראש״.

דבורה עומר (צילום:  יוסי צבקר, ויקיפדיה)
דבורה עומר (צילום: יוסי צבקר, ויקיפדיה)