שבוע אחרי ביקורה של הקנצלרית מרקל בישראל והמפגש עם ראש הממשלה נתניהו, הגיעה דנה אינטרנשיונל, השגרירה הישראלית לענייני הסברה לגרמניה, למפגש עם שר החוץ הגרמני לביקור גומלין. הדיווה, המורגלת בהופעות ברחבי העולם סיפרה שההופעה השבוע באולם עיריית ברלין הייתה עבורה מרגשת במיוחד: "דווקא בברלין, בבניין המפואר הזה שנראה בדיוק ככה גם לפני שבעים וחמש שנים, מול קהל גרמני, כשמולי שר החוץ והשרים, ועם השיר המיוחד הזה מספר תהילים שאומר 'סור מרע ועשה טוב, בקש שלום ורדפהו' כשמאחורי התרגום בגרמנית, והמחשבה שאני מעבירה במוסיקה שאין לה שפה או גבולות את המסר החשוב הזה, שבעיני הוא תמצית היהדות האמיתית, החומלת, המקבלת, העוטפת, האוהבת, יהדות שמדברת על עשיית טוב ורדיפה אחרי שלום וצדק, כל אלו גרמו לי להתרגש הפעם במיוחד, עד כדי שלא הספקתי אפילו להתאפר כמו שצריך ולסיים את הבייביליס בשיער."

דנה שהוזמנה להופיע בערב נתבקשה על ידי המארגנים לשיר את "מי האיש" לפני נאומו של שר החוץ. אחרי הנאומים וחלוקת הפרסים, היא עלתה שוב, בבגד אחר, והפעם עם איפור מלא ושיער מסודר והלהיבה את הקהל הגרמני עם להיטיה הגדולים: סעידה, דיווה , ישנן בנות, וסיימה עם להיט המועדונים שלה צינקווימילה. שר החוץ הגמני המאופק, ליווה במחיאות כפיים והקהל המעונב שמאחוריו, נעמד ורקד איתה.

(צילום: אייל גרניט, קרן פורום העתיד גרמניה-ישראל)
(צילום: אייל גרניט, קרן פורום העתיד גרמניה-ישראל)


להופעה המרגשת הגיעה דנה עם בשלושה לוקים שונים כשאחד מהם קיבלה מחברתה הטובה ניקול ראידמן. בהתחלה, אינטרנשיונל ניסתה לסרב ואמרה לראידמן שהשמלה כבדה לה למזוודה אבל המעושרת התעקשה שבאירוע כזה היא חייבת להלביש אותה קוטור כך שהדיווה והשמלה עלו לבמה לפני הנאום של שר החוץ והיממו את הנוכחים.

בסוף הערב חזרה דנה להופעה סוחפת וקצבית והפעם עם בגד צמוד יותר וישן הרבה יותר. משנת 93 אם לדייק,  בתצוגת האופנה הראשונה שדנה השתתפה בה בתחילת הקריירה תפר לה המעצב יהודה דור ז"ל בגד מיוחד. למה הוא יצא מהארון שוב אחרי עשרים וחמש שנים? ליאורה לא ויתרה על התחקיר. מסתבר שבימים אלו מוצגת בחולון תערוכה על דנה ובמרכזה הבגדים הצבעוניים שלבשה במהלך השנים... בגלל שנתה את כל מה שיש לה בארון לתערוכה ולא הספקיה לתפור משהו חדש, היא נאלצה לפשפש ממש ממש עמוק עד שמצאה את זה.