מפיקי "האח הגדול VIP", מנהלים משא ומתן צפוף עם הזמר עופר לוי ואף הציעו לו סכום עתק עבור ההשתתפות, אבל לוי הציב תנאי קדוש - שלא יצלמו אותו בשבת. המשא ומתן בעיצומו, לא בשבת כמובן. 200 אלף שקל, זה הסכום שעל פי מקורות יודעי דבר הוצע לזמר בתמורה לשהייה בבית האח הגדול. מעופר לוי לא נמסרה תגובה לגבי העניין, רק ש"כבוד השבת חשוב לו ויקר ללבו". מהפקת התוכנית נמסר: "אנו מודעים לעניין הרב סביב עונת ה–VIP של 'האח הגדול'. כשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה".

עופר לוי (צילום: מקס ילינסון)
עופר לוי (צילום: מקס ילינסון)

>במשך למעלה משנה ניסתה ליאורה לקושש תגובה מאבי כץ, כיום רק אחד מהבעלים של רשת קופיקס, על כך שנפרד מאשתו ועבר להתגורר ברמת השרון עם בת הזוג, נטעלי איזנברג. כץ גם שלח לליאורה יחצנית וביקש שלא לפרסם את המידע, בטענה שאינו נכון. אבל את ליאורה אי אפשר לבלף לאורך זמן, ומקורותיה, עשר טונות של ברזל יצוק, גילו לה כי לא רק שהשניים מתחזקים רומן, אלא ששמות המשפחה שלהם מופיעים על אותו שלט כניסה באותו בית.


איזנברג, שומעת?

"אכן חיים ביחד. בשמחה ואהבה".

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

>אחד מאורחי הכבוד באירוע יום ההולדת של ראש עיריית ירושלים היוצא, ניר ברקת, היה ראובן גבריאלי. עוד בלט אלי יצפאן, שביקש שקט במהלך התוכנית האומנותית, אך ללא הועיל.

>אותו גבריאלי גם נכח במסיבת הניצחון של ראש עיריית פתח תקווה הנכנס, רמי גרינברג, שנערכה באולמי "רויאל גארדן". גם חבר הכנסת הססגוני דוד ביטן היה שם וחגג כאילו לא היו חקירות משטרתיות מעולם.