שמועה עיקשת, שהתפשטה במהירות של תופי טאם טאם, סיפרה כי בין נוסעי הרכב שהתפוצץ בשבוע שעבר בלב שכונת התקווה, ובו קיפדו את חייהם שניים מהחבר'ה הטובים של ארגון הפשע של משפחת מוסלי, היה כדורגלן עבר ואושיה צבעונית, ששמו שמור במערכת.

שלום לכוכב העבר, הלכת לברך הגומל בבית הכנסת?

"הלוואי שתפרסמו את זה, יש מצב לתבוע דיבה. זה הזמן לעשות כמה לירות, תתביישו, זה מה שיש לי לומר. ושלא תשלחי יותר הודעות לפה, בבקשה. אני נגעל ממכם. בושה".


מה אתה מתרגז? שאלתי. אתה בטח מודע לגל השמועות.

“לא מחפש להתפרסם על חשבון שמועות גועל".

>לידיעת יאיר נתניהו: בשבת בבוקר, בזמן שישנת, האקסית לי לוי נצפתה בהליכה ספורטיבית נמרצת בטיילת של בת ים.

לוי, הרוח והשמש והמים?

"היי ליאורה, אלו השעות שבהן אני אוהבת להתעורר ולעשות אימון. אפילו בשבת. סבא וסבתא שלי גרים בבת ים, אז זו הסיבה שאני מבלה שם בשבת, כשאבא שלי בישראל".

נפרדת מהחבר האחרון שלך?

"כן, נפרדנו, אני צריכה הרבה זמן עכשיו להתפקס על עצמי ולעבוד קשה. אין לי זמן יותר לטוס ולעשות כיף. אני סופר שמחה עכשיו ומתרכזת בעצמי, ואני אפילו לא רוצה חבר, אני בתקופה הכי טובה שיש. כשהנסיך האמיתי יופיע, נראה. עכשיו אני רוצה להיות מרוכזת".

מה את אומרת על התביעה של האקס יאיר נגד הנהג שהקליט?

“סורי, כל כך הרבה אנשים שאלו אותי, ואני אומרת ‘אין תגובה' לכולם".

לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: אינסטגרם)
לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: אינסטגרם)

>בסוף השבוע שעבר התקיימו צילומי קולקציית חורף 2018–2019 של יזמית הלייף סטייל והמעצבת קרן שביט בבית האופנה שלה ביפו, בהובלתה של קרן מור כשלצדה השחקנית הצעירה אור רותם.

(צילום: יפעת גולן)
(צילום: יפעת גולן)

>מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's חגג בחמישי שעבר את פתיחת מתחם הפופ אפ, שיפעל בקניון רמת אביב, עד סוף דצמבר. את האירוע פתח גיא גיאור, שהגיע בטייטל חדש: נטורופת מוסמך. באירוע הוכרז כי המותג החליט לאמץ בישראל את עמותת "ילדים בסיכוי". במסגרת זו יתרום שקל אחד מכל עסקה לעמותה.