לצד הרעש בעניין הגשת האירוויזיון סביב מועמדים כמו אסי עזר, בר רפאלי, גאולה אבן וארז טל, הגיע בצנעה לאודישן גם עופר נחשון, כוכב רשת ג׳ המיתולוגי ומי שהגיש את הניקוד מישראל של האירוויזיון בשנים האחרונות באנגלית צחה. נחשון אומר למקורביו כי הוא משוכנע שמגיע לו להנחות את האירוויזיון, בטח יותר מארז טל, המועמד "הכמעט ודאי".

מה התחושות שלך לגבי המועמדות שלך? אתה מרגיש שיש העדפה לארז טל, שהמשחק אולי כבר מכור?

״אני יודע שאני יכול לתת את הייצוג הטוב ביותר לישראל מול אירופה, ואני מסתמך על כישורי הנחיה של שנים לא מעטות בטלוויזיה. יש לי אנגלית ברמת שפת אם, ואולי חשוב מכל - יש לי למעלה מעשור הופעות רצופות, שנה אחר שנה, באירוויזיון עצמו. אני עולה לשידור מול מצלמות איגוד השידור האירופי, מול מיליוני צופים. חוץ מזה שמגיל צעיר אני עוקב בשקיקה אחרי האירוויזיון וחושב שנולדתי לזה״.


איך זה שדווקא המועמדות שלך לא התגלתה? דיברו על ארז טל ואחרים, פחות עליך.

״בשיא התמימות אני אומר לך שאין לי שמץ של מושג. האם זה אומר משהו על העיתונות? אני משאיר את זה לקוראים".

זה נראה לך תקין שהתאגיד לא נותן את התפקיד לאיש מבית?

״להגיד מה תקין ומה לא זה לא התפקיד שלי. אני לא מבקר התאגיד ולא מבקר המדינה. יש לתאגיד אנשים שאחראים בעניין האירוויזיון. מי שאחראי בגדול זה אלדד קובלנץ, ואני סומך בעיניים עצומות עליו ועל ההחלטות שלו״.

העובדה שאתה הסלבריטאי הגיי הראשון שיצא מהארון בארץ וידוע בקהילת מעריצי האירוויזיון נותנת לך יתרון על אחרים?

״זה בהחלט מוסיף עליזות לעניין, זה לא גורע ולא מפריע, ברור שהקהילה זה הקהל העיקרי ותיהנה לראות אחד משלה על הבמה. גם סטרייטים זה בסדר״.

>ו"אוהביה" של שירי מימון, שהבריזה מהאודישנים להנחיית האירוויזיון בשל מה שכינתה "לוח זמנים עמוס", טוענים שהיא פשוט פחדה שלא תיבחר. בוודאי אחרי רגעי התהילה על הבמות בברודווי. קולות נוספים אומרים שלא הגיעה בשל פטירת סבתה.

מימון, אז מה נכון?

מטעמה של שירי מימון נמסר: "הסיבה ששירי לא הגיעה לאודישן היא לו"ז עמוס ביותר והיתכנות רצינית לכך שבזמן האירוויזיון וההכנות לו היא תשהה בחו"ל לצורכי עבודה".

(רפי דלויה)
(רפי דלויה)

>דור הולך ודור בא. דור ברטל, בנם של דודו ויונה ברטל, ראש חוג הידידים של מרכז פרס, ובת זוגו עדן, חגגו ב"שבע" את חתונתם בגשמי ברכה מהשמיים. Prince EA, המשורר הנערץ שלו מיליוני עוקבים בפייסבוק ובאינסטגרם, הגיע במיוחד לישראל וחגג יחד עם החברים הקרובים: שרי אריסון, מיקי שטראוס, האומנית אילנה גור, אתי ורמי כספי, גילה וחמי פרס, עופרה ורפי אלול, יעל ביבי, רפי מהודר, מוריס קהאן ודפנה ג׳קסון, רווית ועופר עיני, רב הכותל והמקומות הקדושים שמואל רבינוביץ ועוד רבים, טובים ושמחים.

>עומר חזן מצא זמן לקפוץ לאסוף את רכב האופל אדם שיעמוד לרשותו בזמן הקרוב, במסגרת היותו שגריר המותג בישראל. קרן נהיר, סמנכ"לית השיווק באופל ישראל, העניקה לו את המפתחות ואיחלה לו דרך צלחה ובטוחה.

צילום: אור גפן))
צילום: אור גפן))