החברות הטובות של אתי קובו, אשתו של עודד, בנו של בבו, חגגו לה יום הולדת בירושלים. הבנות הובלו במיניבוס מפואר, נהנו מטיפולי ספא וסעדו במסעדת "מחניודה". בלטה בהיעדרה מירי בוהדנה, אשתו לעתיד של בבו (חמותה החורגת של אתי).

בוהדנה, למה נעדרת מהחגיגות?

"בגלל שאתי ואני מאוד אוהבות, נקי ואמיתי, היא ויתרה לי. המתנה שלי אליה תהיה מגניבה לא פחות. היא מכירה אותי, אני לא אדם שיוצא הרבה, האהבה שלי אליה לא תלויה בדבר. בשורות טובות".


מירי בוהדנה, אתי קובו ויעל ניזרי (צילום: אביב חופי)
מירי בוהדנה, אתי קובו ויעל ניזרי (צילום: אביב חופי)

>עינת שרוף הגיעה ללוס אנג'לס והופיעה בשני אירועים. ההופעה הראשונה הייתה במרכז טל, בערב התרמה לזכרה של בתה של סוכנת השחקנים זוהר יעקובסון, שהמרכז נקרא על שמה. ההופעה השנייה הייתה באירוע שבו חגגה ישראלית מקומית יום הולדת. מי שגנב את ההצגה באירוע היה יורם גלובוס, שהגיע בלוק קרבי של מעיל עור שמתאים לסיורי מנהיגינו בגבולות בעת קרב.

עינת שרוף (צילום: תום מרשק)
עינת שרוף (צילום: תום מרשק)

האומן יורם חישין היה בעבר יבואן גוצ׳י ובעל חנות בכיכר המדינה. לפני כמה שנים חישין עבר לאומנות לאחר שאיבד את אשתו הראשונה, פלורי, שחלתה בסרטן השד. השבוע הוא העלה תערוכת יחיד ב"מקום לאומנות" עם הגלריה הבלגית שלו ב־Artelli gallery. לתערוכה הגיעו אומנים שונים כמו רלי סמית ואסנת יופה צימרמן (הידועות כבונות הבלונים והארטיקים מקרמיקה, שאותם שילב יורם בפדני, שם הוא האוצר), וגם מיקי גבריאלוב שאשתו מיכל חולקת איתו את הסטודיו בקריית המלאכה.