התגעגעתם לדרמות של משפחת קרדשיאן? כי בפרק האחרון של הריאליטי המשפחתי, קים חשפה אינפורמציה עודפת (TMI כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לזה) וסיפרה על ההתנסויות שלה עם סמים בשנות העשרים שלה. הכוכבת בת ה-38 הודתה שהיא הייתה מסוממת בהשפעת אקסטזי שהתחתנה בפעם הראשונה עם המפיק המוזיקאי דימון תומאס ב-2000 וכשצילמה את קלטת הסקס המפורסמת שלה עם ריי ג'י ב-2003.

"לקחתי אקסטזי והתחתנתי. לקחתי שוב ועשיתי קלטת סקס. כאילו, כל דבר רע קרה" אמרה קרדשיאן לאחותה הקטנה קנדל ג'נר והאקס של קורטניסקוט דיסיק שהיו המומים ושאלו האם הייתה מסוממת במהלך יחסי המין עם ריי ג'י וקרדשיאן ענתה "ברור, כולם ידעו את זה, הלסת שלי לא הפסיקה לרעוד".

קים קרדשיאן (צילום: גטי)
קים קרדשיאן (צילום: גטי)


"אין ספק שהיה לי עבר פרוע בשנות העשרים המאוחרות שלי" סיפרה קים "אני כבר לא כזו אבל עדיין עושה חיים, אני תמיד מוקד המסיבה". בעוד היא אולי חשבה שהיא מלמדת את הצעירות ששומעות אותה לקח ואת ההשלכות של המעשים שלה, גולשים אחרים פחות אהבו את הגילוי המרעיש והגיבו ברשת דברים כמו: "קים מפורסמת בזכות העובדה שהיא פותחת רגליים וצורכת סמים. דוחה", "איזה דוגמא טובה, היא מסטולה ומצלמת קלטות סקס- בנות, ככה תהיו מפורסמות" ועוד.

רק נקווה שבחתונה עם קניה ווסט היית במיטבך
רק נקווה שבחתונה עם קניה ווסט היית במיטבך

(splashnews(
(splashnews(