אם לאחרונה אתם לא רואים את הילה קורח בשעות ההשכמה, תדעו שיש לה עילה מוצדקת לכך. לכוכבת תוכנית הבוקר אין שום כוונות נטישה. היא פשוט עושה סטאז' ברפואה ונאלצה להוריד הילוך. המעריצים יכולים להירגע, היא לא הולכת לשום מקום וממשיכה לצדו של אברי גלעד.

גלעד, היא הלכה ללמוד רפואה מפני שאתה היפוכונדר?

"אנחנו מקבלים בשמחה כל השקעה שלה בעולם הרפואה, בגלל שאני ממש מתקרב לגיל השלישי וכדי שאוכל להתייעץ איתה בבעיות רפואיות, לא כולל פרוסטטה".



>קבלו סיפור לשבת, על איש בכיר שקיבל לאחרונה תפקיד בכיר, שרבים מחבריו בארגון ריננו עליו בעבר, כי בזמן שאחד הכפופים לו היה במשמרת, הוא נפגש באינטימיות עם אשתו. הפרטים שמורים בכספת הנעולה של ליאורה.

>בתחילת השבוע הגיע השף–קונדיטור מיקי שמו לחנות הקונספט צייס ויז'ן סנטר בחיפה על מנת להצטלם לקמפיין החדש של המותג.

>גיורא אקרשטיין, נשיא קבוצת אקרשטיין, חברי ההנהלה, בני משפחת אקרשטיין, עובדי הקבוצה ובני משפחותיהם, חגגו בסוף השבוע האחרון באילת 90 שנה לפעילות הקבוצה בישראל. באומנותי ובתמונה: עומר אדם.

גיורא אקרשטיין ועומר אדם (צילום: ארן דולב)
גיורא אקרשטיין ועומר אדם (צילום: ארן דולב)

>בדיסני חגגו בשבוע שעבר את סיום העונה הראשונה של סדרת הנוער "דאנסטורי". גיא קרני, מנכ"ל ערוצי דיסני ישראל, יוון וקפריסין, ותמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, בירכו את צוות השחקנים אלמה קישון, דניאל גל, עופר חיון, דניאל גרנט (בנם של צופית ואברהם גרנט), אנג'ל ברנס ואחרים על סיום עונה מוצלחת.