לא פעם סלבס מוכרים ואנשים אנונימיים כאחד נאלצים להתמודד עם שמועות או שקרים המופצים עליהם. רק אתמול היה זה אסף אשתר שהערב שלו נהרס לאחר שדיווח שקרי שרץ בוואטס אפ על כך שהוא כביכול רצח את אשתו ונמצא כרגע בחקירה. היום, הייתה זו מיה דגן, שהודעת אסמס שקיבלה תפסה אותה לא מוכנה, והיא נפגעה עד עמקי נשמה. למזלה, לדבריה לה יש את האמצעים להתמודד עם מקרה שכזה, אבל מה לגבי בני נוער שלא יכולים?

היום (ראשון) שיתפה השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה צילום מסך מתוך התכתבות בוואטסאפ, בה נודע לה שהשחקן שתקף אותה מינית ועליו היא התלוננה, הפיץ עליה שמועה כי הם שכבו, ומאחר והוא לא היה מעוניין בה היא הגישה נגדו תלונה על הטרדה:



"קיבלתי אס אמ אס לגבי עניין שקרה לי לפני שנים רבות; שחקן תקף אותי על הבמה. בהודעה שקיבלתי הסתבר שהאדם הנאלח הזה – לא רק שתקף אותי, השאיר אותי פגועה, בעיקר נפשית, גם הפיץ עלי שקרים וגרם לזה להראות כמו עוד אישה שהוא לא רצה ולכן סיפרתי שתקף אותי. עברתי כל כך הרבה בחיים שלי. אני כבר בת 43. אבל שום דבר לא הכין אותי לתחושות הקשות שחוויתי כשקראתי את ההודעה הזו".

"פתאום חשבתי לעצמי שאם אני, שיש לי את כלים ואת הניסיון להתמודד עם זה מרגישה מרוסקת. גמורה! מהודעת אס אמ אס, מה עושים ילדות וילדים בני 10,11,12 שאין להם יכולת נפשית להכיל את זה. לעמוד מול התחושות הקשות כשמשהו מפיץ עליך שקר. כותב עליך מילים של שנאה. וזה מתחיל בחינוך! זה מתחיל בלהקנות ערכים לילדים שלנו. ללמד אותם שמילים הורגות. שאנשים נפגעים. שנפש של ילד נשברת מבפנים. אני יודעת ששלי נשברה למען הסדר הטוב אכתוב כאן; לא היה ולא נברא! מעולם לא שכבתי עם אותו שחקן ולא היה לי עניין בו. התקיפה אכן היתה אמיתית!".

השחקנית סיימה בקריאה לאותו אדם וכתבה: "ואולי מילה לאותו אדם עלוב: דמיין את אותה סיטואציה. את האלימות הפיזית שחוויתי ממך. את השקר שהפצת עלי. עכשיו דמיין שזאת הבת שלך".

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)