הרב של הסלבס, מרדכי חסידים, קפץ למשכן הכנסת בעת ביקורו של נשיא צ'כיה וכשהגיע למזנון נתקל בלא פחות מאשר הזוג המלכותי, שרה ובנימין נתניהו. זה נגמר בהורה משולשת וסוערת (ראו תמונה) לנגד עיניהם הנדהמות של הח"כים ועוזריהם.

מרדכי חסידים, בנימין ושרה נתניהו (צילום פרטי)
מרדכי חסידים, בנימין ושרה נתניהו (צילום פרטי)

>גם במחנה הציוני מתגלים סימני הדתה בולטים. השיא של ישיבת הסיעה האחרונה, בהזמנת היו"ר אבי גבאי, היה טקס הדלקת נרות כהלכתו על ידי רב מחב"ד ששר שירים והפליא בדברי תורה. מי שלא אהבה את ההתקרבות הפתאומית לדת הייתה חברת הכנסת קסניה סבטלובה, שיצאה זועמת כמחאה וגם הפטירה: "לאיזה מצב הגענו שמביאים רב למחנה הציוני".


ח"כ סבטלובה, קצת מסורת יהודית עוד לא הרגה אף אחד.

"מפלגת המחנה הציוני דוגלת בשוויון מגדרי וערכי יהדות פלורליסטיים. הזמנת רב מחב״ד, שהוא שליח בשם הרבי מלובביץ׳, אינה עולה בקנה אחד עם התפיסה הזו".

גבאי, הרוצה את הרב?

מהמחנה הציוני נמסר: "אחרי חג מואר ומלא בסופגניות, אנו נכנסים למשטר דיאטה ומאחלים לכל עם ישראל חורף בריא ובחירות טובות".

>ועדיין בגזרת גבאי: ברביעי שעבר הוא נכנס לחנות של מעצב האופנה דויד ששון ברחוב מוהליבר בתל אביב כדי להתחדש בגרדובה חדשה. רק מה? גבאי מגיע בעיצומה של מסיבת עיתונאים לכתבי אופנה ובלוגרים ואף על פי שהוא קולט שנפל לגוב אריות, הוא דווקא לא עושה אחורה פנה, אלא מסתחבק עם כולם, בוחר בגדים כאחד האדם וגם משלם מחיר מלא על החולצות והז׳קט שרכש, תוך שהוא מנהל סמול טוק עם כמה כתבים סקרנים.

אבי גבאי (צילום: שרון פדידה)
אבי גבאי (צילום: שרון פדידה)