לא בכל יום חברה עולמית בוחרת בפרזנטורית ישראלית אבל גם כשזה קורה, לא צריך להגיד לכל דבר כן! השחקנית, הזמרת והאמא הטרייה אניה בוקשטיין נבחרה על ידי PUPA העולמית להיות הפנים של המותג בישראל ולרגל צילומי הקמפיין היא התבקשה לקצץ את שיערה ולהתחדש בתספורת קארה (כן, כמו זה של רותם סלע ודניאל גרינברג).

בלוק הנורמלי. אניה בוקשטיין(צילום: בן דיאמנט)
בלוק הנורמלי. אניה בוקשטיין(צילום: בן דיאמנט)

בוקשטיין, החליטה שעם כל הכבוד למעמד (ויש הרבה ממנו), היא לא מתכוונת להתפרע וסירבה לבקשה, כך שסידרו לה פאה קצרצרה לטובת הצילומים. מה אתם אומרים? שווה לה לאמץ את הלוק? רכלו לנו באינסטגרם. בהתאם לקונספט צילומי הקמפיין, בוקשטיין האמא הטרייה, בילתה 14 שעות עם הרגליים במים, שכן במהלך הפרסומת היא מנגנת על פסנתר כנף בתוך מים כשברקע להבות אש. לאורך כל היום, למרות שהייתה במים לא הסכימה להוריד את העקבים, כאשר כל שאר הצוות נועל מגפי גומי כדי לעבוד במים- כי כדי להיות יפה צריך לסבול.


ומה אתם חושבים על הלוק הקצוץ? (צילומים: דנה קופל)
ומה אתם חושבים על הלוק הקצוץ? (צילומים: דנה קופל)

לוהטת
לוהטת