עדי מאירי, פרשנית הפלילים והמשפט של קשת, התארחה בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" וגינתה את הענקת הפרס לאייל גולן על ידי ח"כ נאוה בוקר. בין השאר היא החמיאה לה במילים: "נאוה בוקר היא בושה וחרפה". למגינת לבם של חובבי הקרבות, גם בוקר הייתה אמורה להשתתף בתוכנית, אבל ברגע האחרון בוטלה הופעתה, מה שלא מנע ממנה לצאת במתקפה חריפה וחסרת תקדים בעוצמתה נגד מאירי, כשגם ברקוביץ' חוטף על הדרך.

נאוה בוקר (צילום: מרים אלסטר)
נאוה בוקר (צילום: מרים אלסטר)

"לעדי מאירי אכפת לכאורה מנשים, אבל היא ישבה באולפן של ׳אופירה וברקוביץ'׳ וטינפה עלי בלי רחמים. השנאה והקנאה בלטו מכל הברה שיצאה מפיה...אז אני רוצה לומר לך, עדי היקרה והמתנשאת, הבושה והחרפה היא שלך! גם אני אישה, עם סיפור חיים לא פשוט, אבל את, במעמדך כעיתונאית בחרת להשתלח בי בשפה מכוערת ובזויה, להשפיל ולהעליב...



אז מה כל כך שורף לך בפנים? שהענקתי תעודת הוקרה לאייל גולן? ששרתי איתו? למה לא כאב לך כל כך כששחקנים ואנשים נוספים מהברנז'ה שהואשמו בעבירות קשות קיבלו פרסים מגופים ציבוריים? כי הם בצד הנכון? את שהגנת בחירוף נפש על עיתונאי שהואשם במעשים איומים. את מטיפה לי? ואיפה היה הכאב שלך כשאולימפיה חביב הותקפה באכזריות על ידי מסתנן אריתריאי ונותרה עם נזק מוחי בלתי הפיך? את כתבת פלילים, אפילו לא הזכרת את זה! למה לא כואב לך כשנשים נרצחות ביהודה ושומרון? כי הן 'לא משלך'? פמיניסטית בשקל. אבל ככה זה כשיש ראייה מוטעית וצרה כמו שלך. כל זמן שנשים אחרות מתנהגות כמו שאת חושבת שהן צריכות להתנהג, זה בסדר. כל זמן שהן בצד שלך זה נפלא, אבל אם הן פועלות בניגוד להשקפת העולם הצבועה שלך ומתוך חשיבה שונה משלך, הן הופכות למטרה למתקפות המכוערות שלך, המהולות לא רק בשנאת גברים אלא גם בשנאת נשים. כן, נשים וגברים שהם לא מהצד שלך, לא מהמחנה שלך, בעלי דעות שונות משלך.

עדי מאירי (צילום: אור גפן)
עדי מאירי (צילום: אור גפן)

אגב, ציבור ענק תומך בהחלטתי. עדי, את אישה מלאת שנאה ותיעוב לנשים. נשים שחושבות אחרת ממך, הפועלות אחרת והמאמינות אחרת. מאחלת לך שתתפכחי, תביני שיש נשים עם דעות עצמאיות אחרות ומאחלת לך שאף אחד לא יתבטא כלפייך כפי שאת התבטאת כלפי רק בגלל חילוקי דעות. ולאייל ברקוביץ' אני רוצה לומר - מצער מאוד שאתה לא עושה שיעורי בית לפני שאתה פותח את הפה המלוכלך שלך. הגיע הזמן שתקרא קצת את החומר ותגלה קצת בקיאות. כדאי שלפעמים תברר מה התרחש באמת ולא תושפע מהרעל שהתקשורת מטפטפת לך. תתבייש. אכזבת בגדול!".

את עדי מאירי לא ניתן היה להשיג עד לרגע סגירת הגיליון.

בוקר, תרצי להוסיף?

"יקירתי, האם ראוי שכתבת תכנה את סגנית יו״ר הכנסת 'בושה וחרפה', 'מבישה' וכו'? כפי שאמרתי, אני לא מוכנה להיות יותר שק חבטות של צבועים ובעלי מוסר כפול".

ברקוביץ', שוב לא עשית שיעורי בית?

"תפני לקשת".

מהפקת התוכנית נמסר בתגובה: "מדובר באילוצי לו"ז, בוקר השתתפה בתוכנית רק לפני שבועיים ונזמינה שוב בהמשך".